Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed i København ?? AKUT !!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Er der nogen af jer Aminoer som tilfældigvis har eller kender en der har en lejlighed til leje i københavn?

Jeg ville være dybt taknemlig hvis i ville sætte mig i kontakt med disse personer i så fald..

Jeg står uden lejlighed fra 1. maj 2012..

På forhånd tak :)

Mvh. Tim

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad søger du  ???? 

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal være super kræsen så snakker vi en lejlighed på nørrebro

gerne en meget billig 2 værelses eller en stor 2 eller 3 værelses som kan bruges som delelejlighed til max 7000 inkl. alt..

det må selvfølgelig også gerne være på frederiksberg eller indre by hvis det skal være...

men er åben over for alt lige pt.

et værelse til max 3500 kr er også interessant...

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

bump. håber folk skriver hvis de har den fjerneste tanke om en de kender står med noget til fremleje...

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

bump

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

bump... slet ingen der kender noget? .. evt. et værelse på nørrebro? eller inde københavn?

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desværre ingen ledige lejemål i København pt. inden for prisen,

men du skal være velkommen til at sætte en annonce på min gratis boligportal.

Mvh. John.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper den lige igen.

Jeg søger nu en lejlighed i hele københavn til max 8000 kr. skal flytte sammen med min kæreste. håber nogen af jer kan hjælpe :)

mvh. Tim

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lejemarkedet i København er sindsygt lige nu. Der er ingen der køber og derfor er der dobbelt efterspørgsel. Mange udlejere er dybt uetiske og du er sikkert oppe imod folk der tilbyder penge under bordet, bare for at få lov til at leje. Jeg vil råde dig til at skrive dig op på flexibel udlejning, hvor du faktisk burde kunne få en tre-værelses til de penge indenfor et halvt til et helt år i en ok location. Find evt noget i forstæderne indtil der. Lyngby er fx et godt bud og kun 15 minutter fra KBH. Ellers så prøv og høre med ejendomsmæglerne om de har boliger til leje. Det bliver dyrere, men knapt så mange om buddet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Flexibel udlejning har oftest krav om, at man enten allerede bor i kommunen (skilmisse - blir ældre osv) eller - at man har fået arbejde i kommunen - så der skal i nok fokusere på en kommune en af jer - eller gerne begge har arbejde - ofte mindst 30 timer sikret. Så er fleksibel leje en fornuftig ting at se på.

Ellers som skrevet står, det er hundesvært at finde lejebolig og der er megen humbug. HVIS I har kontanter eller kan låne, så er en andelsbolig en mulighed. Der kan man med ca 200.000 i cash og 6.000 om måneden eller sågar 415.000 i cash og ca 3.500 kr i månedsudgift komme langt.

Held og lykke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)