Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikrer jeg min webshop mod hackere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står i den situation, at jeg skal starte min egen webshop. Jeg har selv bygget siden op i HTML, CSS og Javascript, men jeg er i tvivl om, om den er sikker mod hackere. Er der nogen ting man skal/kan gøre?

Håber i vil hjælpe mig. :)

Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, en af de nemmeste veje ind for hackere er gennem SQL injection, SQL er et sprog der benyttes til at kommunikere med en database, dog ser det dog ikke ud til at du i din nuværdne løsning benytter det. Herudover kommer der yderlige farer hvis du tillader bruger genereret indhold osv. men det ser ikke ud til det er relevant for dig? så hvis det bare er html så bør du ikke være bange. Serverens sikkerhed er jo så et helt andet område, som din host nødvendigvis bør stå for!

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret!

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret.

Det er bare super :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der ikke er noget PHP indblandet og det bare er statiske filer = Nothing to hack. :) 

Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en række angrebsvektorer som ikke er baseret på PHP, så det er ikke helt korrekt. Dog kan du som bruger godt føle dig sikker så længe du ikke tager imod noget information fra brugerne, specielt fordi det er din host som styrer serverne, og du ikke rigtigt selv kan stå til ansvar for sikkerheden på det område som overnævnt!

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)