Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man skifte IP i forhold til facebook annoncer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har i et stykke tid annonceret på facebook og ønsker at se mine egne samt (især) konkurrenternes annoncer som brugerne ser dem. Problemet er, at jeg bor i udlandet og at facebook derfor konsekvent viser mig annoncer målrettet landet jeg bor. 

Jeg har prøvet at omgå det med proxyservere, men det virker ikke. Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre?

Vh. Peter

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et meget almindeligt problem. Løsningen er en web proxy server, der sidder på en helt almindelig dansk IP adresse. Det er i praksis nogle oplysninger, du skal indtaste, hvorefter du kan bruge din egen browser på dit eget operativsystem, fuldstændig normalt, men surfer med en helt almindelig dansk IP adresse. Hvad med en her i Herlev?

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nielsen:

Det er et meget almindeligt problem. Løsningen er en web proxy server, der sidder på en helt almindelig dansk IP adresse. Det er i praksis nogle oplysninger, du skal indtaste, hvorefter du kan bruge din egen browser på dit eget operativsystem, fuldstændig normalt, men surfer med en helt almindelig dansk IP adresse. Hvad med en her i Herlev?

Jo, tak men som sagt har det ikke virket indtilvidere med proxyservere - dvs. jeg har fået min browser til at skifte til en dansk IP og jeg har sørget for at sprog- og landeindstillinger på min facebook profil er korrekte, men det virker stadig ikke.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)