Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejerlejlighed i Århus V

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der så også 10% aminorabat?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
høh høh... den er lige blevet sat til salg, så nu skal vi lige se, om efterspørgslen er der, men ellers kan der da måske godt komme lidt vestjydsk handel indover ;-)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan nok ikke tilbyde 10%... men jeg kan da godt slå en 25.000 kroner af prisen, men så også kun for det gæve Amino folk ;-)

Mvh Brian Brandt

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
25 K i et marked hvor vi snakker rabatter på 10-15 %, er det ikke lidt fedtet ;-)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad ville folk sige til, at leje den på månedlig basis indtil den blev solgt...

Er det normalt at gøre rundt om.. kunne forestille mig, at det var hyppigt brugt i KBH og Århus?

Hvis det var, nogle der kunne være interesserede i at leje på månedlig basis, prisen aftaler vi individuelt...

Det skal siges, at der var 3 ude og kigge i sidste uge, den ene overvejer et bud, en sagde fra, og den sidste var ude og kigge i går, så har ikke hørt noget fra mægler endnu...

Mvh Brian

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Pas på med at leje den ud en måned af gangen, hvis du forlænger et tidsbegrænset lejemål risikerer du at stå med en lejer du ikke kan sige op igen, og så er det meget svært at sælge et hus hvis den nye ejer skal vente et år (opsigelsesvarslet når ejer selv skal bruge boligen) på at flytte ind.

Jeg ville helt klart snakke med en advokat der har styr på lejeloven inden jeg kastede mig ud i sådan noget hvis det var mig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

 

Her kommer lige en provokation:

Hvorfor sælger du lejligheden? Hvorfor ikke leje den ud?

Jeg ved at det er svært at spå (specielt om fremtiden), men hvad har du at tabe ved at leje den ud i fx 2 år og så se hvordan markedet er??????

Hvis man hører på de "kloge" så:

-er lejlighederne faldet i Århus.

-tror de ikke at de falder mere.

-er der 100 års lån på vej, med deraffølgende sandsynlig prisstigning.

-er det svært at sælge lige nu.

-er vi tæt på rentemax.

 

Hvis det er muligt likviditetsmæssigt at holde skindet på næsen, vurderer jeg at det er nu man køber, og hvis man skal sælge, så er det med at overveje sandsynligheden for at tabe ved at beholde, kontra sandsynligheden for gevinst ved at beholde.

 

Ps. Det kan også være at jeg bare er farvet af de sidste 13 års værdistigninger........ :-) (excl. det sidste år)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selvfølgelig overvejet at leje den ud igen, og jeg har også flere lejere på hånden (til på ubestemt tid), men kæresten og jeg går og kigger på hus, og det er ikke helt så rart at have så stort lån på hånden når man går ned i banken og siger, at man gerne vil låne til et hus..



Jeg kunne sagtens få det til at løbe rundt, men der er bare bøvl og risiko ved at leje den ud igen... selvom hvis det ikke var for "kommandanten" derhjemme, så havde jeg nok også udlejet den igen..



Men tanken ligger stadig og vil gerne ud... ;-)



Side 1 ud af 1 (9 indlæg)