Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil CVR - registreres men mangler hjælp !?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Özgür. Gør dig selv en tjeneste og se på Lone Ginnerup´s forslag, det er altid rart selv at kunne følge med i sit regnskab, så du ikke hele tiden skal have fat i din revisor. (undskyld Peter og iværksætter

Fra Viborg området
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Kirsten. Det er en god ide at tage et kursus for at få et fundament og en hvis forståelse for det :) har set flere af disse kursuser og kan kun sige thumbs up!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv så fik jeg ikke svar på mine spørgsmål alligevel

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Özgür

- Jeg får lidt det indtryk af dine indlæg at du gerne vil starte en forretning og så købe bil, computer osv. 

Du skriver at du så ikke vil tage nogle penge op af egen lomme, men firmaets.. ? 

Hvis du stifter et enkeltmandsvirksomhed, er det jo dine egne penge, da det er din privatøkonomi! Og hvis du vælger den på gule plader, jamen så kan du ikke bruge den privat. og så kan du trække momsen fra, altså 25%.

Synes du skal gå til SKAT og deltage i deres iværksætter opstartsmøder, som foregår engang om måneden ca. Her vil du kunne få alle de elementære og basale ting på plads. 

Noget andet er - tænk på dine udgifter!

Hvorfor købe en firmabil og få ekstra udgifter? Brug en cykel til at køre dine pakker til posthuset.. Skal du hente mange varer, jamen så lån en bil de første gange? 

Et rigtigt godt råd - hold dine udgifter så lave som mulige!!

For der skal nok komme nogle uforudsigelige regninger på et tidspunkt ; -)

Go' vind.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Det min egen fejl , jeg prøver bare forstå de her ting .

Jeg har snakket med nogle stykker herinde som har en webshop, og de fortæller mig at de penge de får ind bruger de til at købe vare for og betale de udgifter man har .

Det så der jeg spørger . Man kan jo ikke bare betale ens egen mobil regning eller købe tøj til sig selv fra de penge .

Skal man så lave lønseddel til sig selv ??

Eller kan man istedet udnytte det lidt ved at købe ting til sig selv til firmaet man også selv kan bruge ...

Ved ikke om i opstår mig?
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan du ikke kontakte mig gerne i weekenden, jeg er selv nystartet og har lært meget.
Helt klart så skal du gøre dig selv den tjeneste at deltage i skats iværksætter kursus, det er hyggeligt og du lærer en del.
Jeg har en webshop med bl.a. GLS som forsendelses metode, de kommer og henter pakkerne, og de er bestemt ikke dyre.

Det med løn, det kan du få en revisor til at hjælpe dig med, hvis du skaber overskud nok.
HOLD dine udgifter på et minimum hvis du skal hæve løn.

Men ring gerne. Til mig, du kan sende en privat besked så kontakter jeg også gerne dig men det blir først i weekenden eller evt. I løbet af imorgen

Mvh Nina
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)