Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af produktion i Polen og Kina (pålidelig, kvalitetssikret og etisk helt i orden)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

På opfordring fra nogle søde med-Aminoer indsætter jeg hermed et lille skriv til dem der har brug for produktion i udlandet - nærmere Polen og Kina.

Min familie har i 30 år haft tekstil virksomhed i Polen (idag også metal og andet) - de har kontakter indenfor alle mulige industrier dernede og vil gerne hjælpe den selvstændige herhjemme med at finde en god producent og de hårdtarbejdende folk.

Det er ren formidling, så hvis nogen ønsker hjælp kan de skrive til mig - jeg kan hurtigt vurdere om der kan skabes en forretningsforbindelse og derfra får I den videre kontakt direkte.

I Kina er det min kæreste der har rigtig mange forbindelser efter at have arbejdet derude i nogle år.

Det vi har størst netværk omkring er følgende industrier: tekstil, plast og metal.

Lad mig høre fra dig hvis du står og mangler producenten!!!!

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Er lige faldet over dit indlæg. Jeg er så småt ved at tage de første skridt til en lille webshop, som jeg gerne vil starte (i første omgang som bibeskæftigelse) Det er et nicheområde, hvor jeg ser et potentiale.

Jeg er helt ny inden for iværksætteri og ved derfor ikke meget om at få produceret osv.

Kort fortalt leder jeg efter nogen, der kan hjælpe mig med at få produceret nogle små bæltetasker til børn, men er meget i tvivl om, hvordan jeg skal gribe det an.

Jeg er ved at få fat på et par prototyper på bæltetaskerne, som jeg så derefter gerne vil ha' syet i forskellige slags stoffer. Er det noget, du kan hjælpe med?

Glæder mig til at høre fra dig.

Mvh. Mette

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ticket4

Jeg står og skal bruge en producent i Polen, så jeg håber du kan /vil hjælpe? Det drejer sig om et produkt i møbelstof og filt. ( jeg sender gerne flere oplysninger på mail) Er det noget dine kontakter kan hjælpe med?

mvh

Mette Christensen

De-Su ApS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)