Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samlet fragt af varer fra Kina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

 

Jeg skal have fragtet 3-4 stk. 40" containere fra Kina, med varer der kommer fra en del forskellige firmaer nede fra Kina. Hvordan er den bedste måde, at samle alle varerne et sted, for at få dem fragtet samlet, og dermed opnå en besparelse på fragten.

 

Mvh.

Ivanovic

Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der virkelig ingen der kan hjælpe med ovenstående?

 

Mvh.

Ivanovic

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Hvis dine containere ligger på den samme have, så måske kan du  fortælle dine leverandører, at du vil gerne købe FOB Shanghai (eller Ningbo, det kommer an på hvor dine containerr ligger), så alle dine varer kan sendes til den samme sted...

 

held og lykke

øst

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
snak med en speditør, de kan gøre det meget billigere end du selv kan, og samtidigt slipper du for alt bøvlet.

 

 

husk at have den store pung klar, når varerne lander i DK,

der skal betales told og afgifter..... af varer importeret fra lande udenfor EU

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Du vil faktisk blive overrasket over, hvor billigt du egentlig kan få en container hjem igennem fragtfirmaer... selvfølgelig tager det en måneds tid, men hvis varerne kan tåle at ligge på "lager", så er det jo helt fint...

Jeg vil råde dig til at få samlet alle varerne et centralt sted i Kina... shanghai eller beijing... og så smide containerne afsted der...

Jeg fik et tilbud fra nogle kinesiske fragtfirmaer, som kunne sende en container med hovedpuder hjem for næsten ingen penge... i hvert fald når man spredte omkostningerne ud på det stykantal jeg købte...

Jeg droppede dog ideen, da puderne ikke helt levede op til den kvalitet jeg ønskede...

Men jeg har muligvis et par business kort fra nogle kinesiske fragtmænd, så hvis du er interesseret, send mig en PM...

Mvh Brandt

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
svarede vist kun halvt på dit spørgsmål, by the way...

Nu ved jeg ikke hvilke produkter du skal have shippet, men kan du ikke få kineserne til at levere dem på et bestemt sted... transport indenlands Kina er vist ikke særlig omkostningfuld, så vidt jeg husker...

Mvh Brandt

Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tager fat i t shipping firma herhjemme og snakker med dem om hvor godset skal ud fra og så samler de det hos deres agent derude der så sørger for at pakke det i en container og får det afsted.

Hvis der er andet du vil vide, siger du bare til, sidder selv som speditør med import fra Kina.

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok anbefale dig at købe varene FOB (Free on board) fra hvert sted. Inland Haulage i Kina kan være meget dyrt, og da de har så mange mainports er det ikke noget problem at afskibbe fra flere forskellige havne. Derved skal afskibber betale alle omkostninger frem til skibets ræling. Dette sikre dig 3 ting:

Kontakt mig på:

plt@bendixtransport.dk

Jeg laver alt indenfor spedition, sø, fly & land transport, imp/eks med kunden i centrum. Samt kurér og lagerhotel i mindre størelser hvis det skulle blive nødvendigt.

Vi er en mindre virsomhed som henvender sig til helt små enkeltmands- små og mellemstore virksomheder. Jeg sidder i sø -  import/eksport afd. men da vi er et lille hus har jeg fly og land transport lige ved siden af mig. Vi holder til i Hvidovre og du er velkommen til at kontakte mig til en snak om dit behov og ønske. Uforpligtende tilbud gives.

Håber at høre fra dig - Med venlig hilsen Peter Thomsen.

Tilmeldt 21. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for du information i nye tilslutte sig og så rart post er jeg enig med dig. Din supplement er så informativ ....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)