Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino gider ikke mere

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det blot mig?

Jeg får utrolig mange gange time-out når jeg hopper rundt mellem debater, samt også når jeg svarer på selvsamme.

Jeg ved det ikke er min internetlinie, så jeg mistænker at Amino skal til at opgradere forbindelsen. Hvilket jo er en god ting - det betyder at Amino er populær :-)

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det er ved at være lang tid siden jeg har oplevet nogle problemer. Og jeg ved at der er blevet gjort rigtig meget for at gøre amino hurtigere.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det problem kan jeg ikke genkende.
Derimod får jeg regelmæssigt mail om tråde, som jeg hverken deltager i eller har abonneret på...

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen

Helt enig Birthe

Skulle købe AMino + men gider ikke....  ikke engang fungerer optimalt.. 

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes Amino kører strålende...
Man får mange mails, men den kan man afmelde jo
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg testede et mobilt bredbånd i Oktober, fik jeg samme oplevelse. Jeg røg af og der var time out.
(6mbit Oister)


I dag kører jeg på en fiber forbindelse og eneste gener jeg oplever, er at skrivemarkøren i indlægsfeltet  ofte forsvinder, så man skal klikke, der hvor man ønsker at skrive. Det er yderst irriterende.
Pil bagud under skrivning fungerer heller ikke synderlig godt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke nogen problemer med Amino...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

3j.design:

Er det blot mig?

Jeg får utrolig mange gange time-out når jeg hopper rundt mellem debater, samt også når jeg svarer på selvsamme.

Jeg ved det ikke er min internetlinie, så jeg mistænker at Amino skal til at opgradere forbindelsen. Hvilket jo er en god ting - det betyder at Amino er populær :-)

Jeg oplever ingen fejl eller timeouts, det var meget slemt sidste år men det virker som om de har fået fikset størstedelen af fejlene.

Kan du ikke skrive hvad dit:
Styresystem
Browser og version.
Hastighed.
Hvor længe du har oplevet problemerne.
Bestemt tid på dagen.
Andre specielle forhold?

Amino har nogle kloge tekniske hoveder der varetage systemet og de oplysninger kan være rigtig brugbare til en eventuel fejlsøgning.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har mobil internet 3 med deres hurtigste forbindelse i byer og meste af landet sider går jeg super hurtigt på

dog vis køre med kystbanetoget går den af  konstant og bevæger mig er det ikke 100% stabil men sådan er det med alle mobil net

jeg synes amino.dk fungere næsten optimalt jo nogle sider kommer jeg endnu hurtigere på med der er vi ned del neden under 1 sekund så man bemærker det næsten ikke den forskel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever heller ikke nogen problemer med siden. Har du oplevet problemer på andre sider?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)