Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook gruppe navne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer

Jeg på tænker at oprette en del facebook grupper, som skal være med at til skabe trafik på min kommende hjemmeside!

Er der nogen der har erfaringer med hvilke ord eller sætninger man med fordel skal bruge? Er humor vejen frem? Hvordan kan man få mange til at like dem?

Er der lavet et dokument hvor man kan se noget om dette? Har hørt thorborgs podcast, som er der jeg har fået meget af mine ideer fra!

Ser frem til at hører fra jer!

Geoisten

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brug 300 kr eller hvad ved jeg og lav en konkurrence om at den person der deler/invitere flest venner vinder gaven. nu ved jeg ikke hvad dit kommende site skal handle om men gaven skal selvfølgelig afspejle dit site :)

Mvh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus
Er det noget du har erfaringer med? Sendte du det bare ud til dine venner, eller er der andre muligheder?

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Start med at lav en gruppe der primært sætter fokus på dit site og hvad det gør, inviter alt hvad du kan komme til og bed alle medlemmerne om at invitere flere, brug en uges tid på dette og lav da konkurrencen, evt. Lav en teaser inden konkurrencen kommer op for at fange folks interesse :) det skulle nok skrabe medlemmer til :)
Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen
Er det en ide at lave mange grupper, hvor man rammer bredt, eller skal man satse alt på en eller mindre grupper?

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, som jeg sagde før, så lav en gruppe. Hvis det ingen effekt synes at have så prøv en anden metode med flere grupper :) du har intet at miste, kom i gang! :)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)