Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ændrer jeg landingpage på min Facebook side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med en restaurering af min Facebook side "Tips og tricks til alle cyklister", og i den forbindelse har jeg fået oprettet en velkomstside som opfordrer besøgende til at synes godt om. Jeg har lavet velkomstsiden med FBML.

Nu er problemet så at jeg ikke kan ændre hvilken landingsside nye brugere lander på... Jeg har været inde i sidens indstillinger under "administrer tilladelser", men bjælken hvor man kan vælge hvilken landingpage jeg vil benytte, vises ikke.

Jeg har så sent som i går aftes gjort nøjagtigt det samme på en anden Facebook side jeg har oprettet for en ny friskole i mit lokalområde, og her fungerede det uden problemer.

Er der nogen Amino'er som ved hvad jeg kan gøre for at få ændret min landingpage til min nye velkomstside?

På forhånd tak :-)

Mvh
Morten

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I mangel på svar, tillader jeg mig nu at bumpe tråden...

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg installere det plugin der hed Static HTML: Iframe tabs og så kunne jeg rode med siden alt hvad jeg ville, og jeg kunne også vælge den side brugerne kom til først.

Ved ikke om det kan hjælpe.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med dette - send en PB til mig, så vil jeg med glæde guide dig igennem "The wonders of creating a FB page" ;-)

Find de bedste apps her!

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar til jer begge :-)

Christoffer: Jeg har installeret Static HTML app'en på min side og indstillet det hele som det skal gøres, men mine medlemmer og ikke-medlemmer møder stadigvæk bare min væg når de kommer ind på siden. Jeg kan stadig ikke aktivere min "Velkommen" til at være landingsside Crying

Halfdan: Jeg ved normalvis godt hvordan man skal gøre, men problemet her er at bjælken "Standard fandeblad" under mine indstillinger ikke er tilstede. Men det kan selvfølgelig være at du har svaret på hvorfor ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)