Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til Google AdSense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overtaget en hjemmeside, hvor jeg gerne vil have reklamer fra Google. Problemet er blot, at Google har sat hjemmesiden på deres karantæneliste, fordi der var kommet noget spam i et gammelt forum.

Forummet findes ikke længere på siden, og der findes ikke noget indhold på hjemmesiden, som er stødende, eller andre ting der kunne være et problem.

Jeg har prøvet at kontakte Google, men der er intet svar fra dem.

Er der nogen, der ved, hvordan jeg skal kontakte Google, så de kan tage min hjemmesides sag op igen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synd ingen har svaret på dette..

*Mangler selv svar på det, hehe*

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har et svar på dette?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener kun det er adwords afdelingen der kan kontaktes. De er jo ikke ligefrem nemme af komme i kontakt med

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde samme problem med et domæne indkøbt i december. Det var, kunne jeg se på Waybackmachine, tidligere brugt som et rigtigt grimt affiliatedomæne og var også blevet Adsense-banned.

Jeg snakkede med en tidligere Adsense-medarbejder og brugte mange timer på at søge løs på Googles sider. Der er så godt som intet at gøre. Du må tage et andet domæne. Jeg endte selv med at købe et nyt domæne og 301-redelegere alt. Er domænet først blevet banned, er der ikke meget at gøre.

Sorry. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)