Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme ind på min side, kan du?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :).

Mvh

Morten

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også et par sider ved Maxiweb og må nu konstaterer at de har været nede i 2 dage. Det gælder også Maxiwebs egen hjemmeside www.maxiweb.dk - har prøvet at skrive til Jannik her på Amino samt på mail, men intet svar. Er der nogen der ved hvad der sker her? 

Er rigtig glad for Janniks service, så håber der kommer styr på det snart igen. 

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også to sider der er nede. Kan hverken se siderne eller tilgå FTP. Det har varet flere dage…. Hvis du læser med her Jannik må du godt lige komme med en opdatering.

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering er IP 94.75.206.50 (www.maxiweb.dk) også nede, hvis man pinger internt fra LeaseWeb (har selv en del hosted dernede).

Nu *kan* ICMP (ping) være slået fra, men siden er stadig nede, så jeg håber i har fået kontakt til dem, på en eller anden måde.

Jeg kan se, at deres mail hostes på mxhotel.dk, som ligger under GratisDNS, og den er så vidt jeg ved ikke nede :)

Send dem en venlig mail, hvis i ikke allerede har gjort det.

De er nok *helt* klar over, at der er noget galt, men derfor er det altid rart at være opdateret.

PS: Hvis de virkelig har været nede i flere dage, så forstår jeg dog ikke, at de ikke smider www.maxiweb.dk op på en anden server, så man kan få status ud til kunderne. Det ville ikke tage mange minutter at få noget midlertidigt banket op - men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i. De sveder nok allerede...

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)