Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom din iPhone i vand

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:
Problemet er idag, at når du fx smidder en mobil tlf til reperation, så er der kun to ting der er kan skuldes en defekt, og det er enten fugt skade eller fysisk overlast.

Og hvorfor er det en dårlig ting? Det er da pisse godt hvis den eneste grund til et givent produkt skal repareres, er hvis ejeren har smadret det.

Kenneth:
Og tager man så fx Apple produkterne, som fx tabte en retsag angånde deres batteri i iPod, så har de ignoreret det, og bibeholdt deres opbygning. Gjore fx HTC,Nokia eller andre dette så ville pressen være over dem med det samme.

Uuuha, Apples produkter har indbygget batteri, som vi ikke kan tage ud, sikke en skandale. Lad da være med at tabe jeres fucking mobiler i toilettet så for fanden. Der står jo ikke på dem at de er vandtætte, vel?

Kenneth:
Apple produkter er kun designet til at holde et år

Tag dig nu sammen.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Kenneth:

Apple produkter er kun designet til at holde et år



Min iPhone 3G havde jeg i 3 år - så blev den givet væk i gave - og den fungerer stadig.

Nogle er til Apple, andre er ikke - sådan er det. Men forhold dig saglig og drop påstande som du griber ud af den blå luft.

Anyway - tak for det gode råd fra trådstarter - jeg troede faktisk at man stort set var game over hvis mobilen (uanset model) røg i baljen.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Slettet

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
de har opbygget et marked for folk, der er foblindet i deres produkter, istedet for at se på om de er bruger venlige, herunder også det fysiske, som fx Nokia

*host* :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kreative forslag :-) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt om en der skilte sin mobil ad og smed mobilen ned i et par sokker, hvorefter sokkerne røg i tørretumbleren. Mobilen virkede vist bagefter! :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Jeg har hørt om en der skilte sin mobil ad og smed mobilen ned i et par sokker, hvorefter sokkerne røg i tørretumbleren. Mobilen virkede vist bagefter! :-)

Ja der er mange telefoner der er holdbare. Jeg bakkede over min HTC HD2 engang hvor hele hjulet var over den.... så kunne jeg bedre forså konens udtryk i ansigtet da jeg kiggede i sidespejlet.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden her er jo ikke om Android vs iPhone. Det er om et emne der kan komme os alle til gavn, ligemeget hvilken mobil eller operativ/styre system vi foretrækker...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har engang bakket min bil hen over en IBM Bærbar ... bærbaren holdt, (stof)tasken udenom gik i stykker.

Jeg har også engang hældt noget der ligner tre-kvart liter sukker cola ned i min bærbare, primært for at se hvad der skete. Efter 20-30 sekunder ku jeg høre at cola'en nåede blæseren og lidt efter hørte jeg en gnist og så slukkede computeren.

Jeg skilte computeren af i atomer, så tog jeg en sprøjtelakeringspistol (sådan en man lakerer biler med) og fyldte den med husholdningssprit og så blæste jeg alle stumperne sønder og sammen (sprit fordamper ved stuetemperatur og sprit er en emulgator dvs den er ideel til at opløse fedt, og størknede væsker og samtidig fordamper den efter brug og efterlader ikke noget på stumperne), derudover var der røget en sikring i strømforsyningen. Da den var skiftet og maskinen gennemspulet og samlet igen kørte den som om intet var hændt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt råd. Jeg har engang haft held med at putte min iPod i ovnen som en anden også nævner :D

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)