Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gøre dig til den BEDSTE på sociale medier!

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle godt folk på amino! Se videoen og bliv klogere på værdien af en relation.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Henningsen:

Så fik vi besejret vores egen forfængelighed. U28 lancerede i dag nyt website! :)

Hvad synes du ?

http://www.u28.dk/index.php

Flot design og korte, præcise tekster. Men hvorfor er det kun dig, der pryder forsiden :)?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det Casper!

I forhold til billederne og hele U28's fremtoning digitalt, kommer det nok ikke som nogen overraskelse at vi kører en ben hård employer branding strategi omkring min person og videnskapital. Min afdeling er selvfølgelig gearet og afholder selv kundemøder og projektleder en del projekter, men hele bureauet er lagt op omkring mine tanker og min tilgang til sociale medier, som differentiere sig fra 98% af alle danske såkaldte eksperter på sociale medier.

Derfor er det et strategisk valg kun at profilere mig lige pt. (og jeg er ikke engang den kønneste :) )

Indtil videre er det gået rigtig godt, men mon ikke vi snart åbner op for et eller to nye ansigter i paletten af vores Social media eksperter og rådgivere. De presser sig ihvertfald på! :)

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)