Jeg synes det er rigtig flot, men jeg bryder mig ikke om Hej firmanavn - det klinger hult i mine ører, og det irriterer mig tit, når mit firma bliver tiltalt som en person. Du spørger i underrubrikken, om jeg gerne vil øge mit firmas omsætning - ja vil de fleste tænke - og så skifter du emne - det synes jeg er dumt - hold tråden og fortæl, hvordan de skal øge deres omsætning i stedet. "Jamen hvad er nu Stylingplanet for noget?" Det nu er helt overflødigt og er vist nærmest en dialekt, der har sneget sig ind i dit skriftssprog. Personligt ville jeg også skære "jamen" og"for noget" fra og holde det skarpt "Hvad er Stylingplanet - eller evt holde fokus på ydelsen - i stil med "Hvad kan Stylingplanet gøre for firmanavn?" Just my five cents - håber du kan bruge det til noget :) |
Kender du til AIDA modellen?
Attention - Identification - Desire - Action
Det forslag PH_CDN kom med har mange elementer derfra.
Slå den op på google, jeg tror den vil hjælpe dig rigtig meget :)
Jeg har ikke noget respons til dit salgsbrev, jeg kom bare lige i tanker om modellen da jeg selv har anvendt den!