Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritiser min første hjemmeside

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kompetente aminoer.

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at lave min første hjemmeside og det har været en fantastisk tid hvor jeg har lært en masse.

Men selvom jeg har lært en del, så er jeg stadig usikker på om det jeg har gjort ved siden er godt nok. Specielt design har jeg været i tvivl om og om mit SEO arbejde har været godt nok.

Men jeg håber i gider at bruge et par minutter til at kigge på min side og se om der er plads til forbedringer, hvilket der sandsynligvis er.

Siden er lavet i wordpress og er en "one click installation" fra unoeuro, hvis det har betydning. 

Jeg takker mange gange på forhånd.

Link : sparbilligt.dk

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig ganske fin wordpress side. Måske lidt mørk efter min smag men det jo bare min holdning.

Jeg synes du bør overveje at gøre resume en anelse længere. Det ser en smule fjollet ud med de alle de 2-3 linjers resumeer.

Håber det kan bruges :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornuftig side! Forsæt med at udvikle den og viderebyg, så lærer du en utrolig masse - Hvis du har fundet det spændende at lave denne side, så kan det klart anbefales at du fortsætter. 

Brug gerne nogle billeder. Den kan godt blive en smule kedelig uden, og måske lidt flere farver/elementer der gør siden mere interessant.

Men generelt flot arbejde af en førstegangs udvikler Skype-Smile

Mvh Mikkel Dusi Pedersen

Nordnord

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg vil give Kristoffer ret, siden er lidt for mørk!

Udover det, så arbejde med din integrering af adsensereklamer. :)

Mvh

Mark

Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Din side ser rigtig fin ud. Der var en ander der havde skrevet noget med at siden var en smule mørk, og at den mangler billeder, hvilket jeg er meget enig i.

Måske skulle du prøve at integrere din google annonce lidt bedre, så det ligner at den er en del af siden. Bare et forslag. Ellers nem og overskuelig side du har fået lavet.

Flot arbejde i forhold til det er din første side :-)

Måske du kan bruge denne artikel som blev skrevet i sidste uge. http://dinby.dk/helsinge/saadan-sparer-du-paa-vaerkstedsregningen?minby=helsinge#minby:helsinge

 

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

For mig virker den ikke for mørk. Men savner at "read more" - "leave a reply" - "continue reading" er oversat til dansk. Syntes idéen med siden er super - bygger du ud med links i de forskellige kategorier senere?

De rigtige billeder på siden - vil give hele siden et løft.

Flot arbejde!

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Kristoffer om at farvepaletten er lidt mørk og at du måske bør overveje længere teasere til de forskellige artikler.

Jeg synes yderligere også at der bør være noget interaktivitet på forsiden. Benyt endelig sidebaren og det kolonorme mængde widgets, man kan hente rundt omkring på internettet. Du bør også overveje at lave noget grafisk eller fotografisk til at gøre den mere visuelt udfordrende.

Ang. SEO, så bør du ændre permanente links (under indstillinger) til egen struktur og "/%postname%/". Dette vil gavne SEO meget.

Håber jeg kunne hjælpe lidt.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Vil først lige sige at det er super at i kommer med kritik. Værdsætter det virkelig.

- Jeg vil bestemt lige kigge på at gøre resumerne lidt længere. Kan godt se det ikke ser optimalt ud
- Hvad angår den mørke side, så har jeg været meget i tvivl om det var godt nok, men ud fra jeres kommentarer så tror jeg at jeg skal ændre det. Grunden til den meget sorte baggrund var at jeg følte at der manglede et eller andet i den jeg startede, som var hvid/blå. Så kørte måske for meget over i den anden grøft
- Det i nævner om google adsense,er det placeringen af reklamerne eller er det fordi de skiller sig så meget ud da det er hvid reklamebaggrund på en sort side?
- Og tak for nyhedstippet Cristian. Det ligger jo lige til højrefoden at skrive lidt om det.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Godt gået først og fremmest :) Min første side var en, skal vi bare sige, noget trist html side - men det her rykker da :)!

Der er mange ting som kan kritisres alt efter hvem man er, jeg har dog kun nogle få punkter som jeg fik øjnene på.

1. Siden er en smule dyster - ofte vil en mild lys side virke mere indbydende for brugeren at læse på.
2.  striberne gør siden mere levende, men problemet med striberne er, at det ved længere læsning hurtig kan give en smule flakken for øjene. 

Ang. SEO så er der jo ikke noget sort/hvid svar her :) men du ligger da #1 på google ved "sparbilligt". Men hvad med at optimere på ordene "råd" og "spareråd". Det er selvfølgelig nogle svære ord at komme ind på, men hvis du klør på så kommer resultaterne jo også. 

En ting som du nok skal kigge rimelig grundig på er dine adsense annoncer. De skriger rimelig rimelig kraftigt - HER ER JEG - MIT NAVN ER ANNONCE! Hvis man i stedet lader dem falde lidt ind i teksten så bliver dine annoncer ikke ramt af brugerens "reklameblok(hjernen)".

Men ellers superfedt :)! Keep up

Mvh. Mikkel 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

alt for mørk side især når noget skriften ikke er skrevet med hel hvid tekst farve men , den valgte tekst farve er fejl valgt

kommentar slå det fra på nogle sider kontakt siden især .

husk forklare løs på siden , gerne med interne links , hvad mener du med Sparepæren og hvilken er der på markedet er alle ens ,dette kunne gøre siden endnu mere brugbar forklare videre alle dine kerne ord lav en spare ordbog lige som amino.dk wiki side , denne side starter med h1 omkring dette kerne ord , husk links hver gang til denne side når et af kerne ord nævnes i tekster linker du videre til den side der starter med h1 omkring dette kerne ord

billeder og video kunne give meget liv på siden, der er intet andet end tekst på siden.

jeg kunne godt bruge en logo til siden der omhandler spare tips det ville give et bedre indtryk af siden fra start af

udnyt  titler lidt især forsiden er et stykke fra de 64-70 tegn som google lav den lidt længere derved større chance for flere kliks fra google af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)