Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning- Gratis test billede, priser fra 7,5 kr. per billede og 50 % på første "Amino ordre"

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er selv en af de personer der har modtaget en besked fra vedkommende og synes at det er utrolig dårlig stil. Som iværksætter bør man finde en mere vedholdende måde at finde sine kunder på i stedet for at sende en besked ud til deltagere i en tråd der "tilhører" en konkurrerende virksomhed. Konkurrence er rigtig fint, men at man skaffer kunder på den måde, det holder ikke i min optik.

Derudover spurgte jeg ham i første omgang om han havde relationer til virksomheden eller om han blot havde benyttet deres service, hvortil han svarede at han havde benyttet deres service og at han var fuldt ud tilfreds. Jeg undersøgte herefter forholdende, og som Frederik skriver, beskriver han sig selv som CEO og Founder af virksomheden. Jeg kan ikke forstå hvorfor man vil lyve om den slags, ved det sætter han sig i endnu dårligere lys.

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Fresh by Nature - Sund hud med rene produkter. Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg vil bare sige dig tusinde tak for det flotte resultat med mine billeder, og selvom det måske ikke var en helt nem opgave at få dem til at ligne fotograf billeder, så synes jeg du har gjort et fantastisk job.

Servicen var osse helt i top, hurtig levering, og svar på mine mails med det samme samt al det ekstra du lavede for mig.

Jeg kan kun anbefale SmartClipper og har allerede bestilt min næste ladning til fritlæggelse.

Bedste hilsner

Dorte Olesen

Fresh by Nature

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg igår har prøvet smartclipper. Jeg kender ikke Frederik eller virksomheden i forvejen. Jeg har blot læst et indlægAmino om smartclipper.
Jeg oploadede et billede igår eftermiddag og var så fræk at skrive at jeg godt kunne bruge billedet her til formiddag kl. 9. eller 10:-).
igår aftes lå en mail om at billedet ville blive lavet ekspres og det ville blive leveret her til morgen.

Her 9.30 har Frederik leveret billedet u/b. Kvaliteten er fin og jeg vender tilbage næste gang vi har en opgave. Kan anbefale det til andre.
Og nu kan jeg få sendt kunden et tilbud med et pænt billede indsat.  

Tak for god service Frederik.

Mange hilsner

Simon

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er prisen for at få fjernet bagrunden på 5 billeder?

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SERPNAME:

Hvad er prisen for at få fjernet bagrunden på 5 billeder?

vh Emil

Må jeg være så ubehøvlet at henvise til prislisten? :) http://smartclipper.dk/index.php?option=com_content&view=article&layout=pris&id=5&Itemid=2

Som jeg ser det på listen er det forskelligt fra billede til billede, alt efter sværhedsgrad. Prøv at sende Frederik en mail med dine 5 billeder, så giver han sikkert en pris :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været glad for de billeder Emil har lavet!

De ses på min shop !

Jeg havde nogle små krav, bl.a. med logo påsat osv.

Det var billigt!! Kan anbefales :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

Jeg har været glad for de billeder Emil har lavet!

De ses på min shop !

Jeg havde nogle små krav, bl.a. med logo påsat osv.

Det var billigt!! Kan anbefales :)

Frederik .... ,-)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Hej Emil kan se du er Amino Plus medlem, så det er gratis vi giver 15 gratis billeder da vi er i samarbejde med Amino :)

Alle andre Plus medlemmer er selvfølgelig mere end velkommen til også at sende billeder :)

Sender du billederne inden en times tid er de leveret i morgen tidlig.

Rigtig god dag.

Hilsner

Frederik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte og Simon,

Tak fordi i sendte billederne til mig, samt er glade for resultatet glæder mig til at modtage flere billeder fra jer :)

Rigtig god dag.

Hilsner

Frederik

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikF:

Hej Emil,

Hej Emil kan se du er Amino Plus medlem, så det er gratis vi giver 15 gratis billeder da vi er i samarbejde med Amino :)

Hej Frederik, hvornår har du lagt tilbuddet med de 15 gratis billeder ud som amino plus medlem?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)