Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel til brug for lagerstyring, håndtering af stregkoder og statistik - Nogen som kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra holbæk
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en mindre virksomhed indenfor tøjbranchen, hvor vi sælger direkte til slutkunden. (Ikke detailbutik)

Vi skal have oprettet et lagerstyringssystem og indført scannere til registrering af salg mv., og det skal være indrettet, så der på sigt kan tilknyttes en webshop.

Vi har undersøgt markedet for eksisterende systemer i C5 og lignende, men min virksomheds behov falder udenfor standard og vejen frem synes at være at bygge videre på det statistiksystem/-lagersystem som vi allerede har i Excel.

Er der nogen som kan hjælpe eller har erfaring med firmaer de kan anbefale?

Mvh

Gml

Damernes Butik

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis fremtiden er en webshop hvorfor ikke lave det i en webshop og så bare køre den så kunderne ikke har adgang til shoppen. Eller at kunderne ikke har mulighed for at bestille men se varerne.

Du vil på den måde få noget erfaring i shoppen som du kan bruge i fremtiden og du har mulighed for at lave faktura og ordre.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis som Lykkebjerg siger, så kør lagerstyringen over i fx Magento, Prestashop eller en af de mange andre løsninger..

 

Som jeg har forstået det kan man koble alt muligt, og umuligt til de systemer, og du behøver ikke åbne shoppen før "du har lyst" Smile

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra holbæk
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar 

Det ville være skønt, hvis dette kunne bruges, men jeg tvivler, da vi har 7 forskellige lagre: Vores hovedlager, som websshoppen skal trække info fra + et lager hos hver af vores 6 sælgere. Og alle de disse skal gensidigt kunne se hinandens status.

Desuden tror jeg ikke at websystem kan genere den slags statistik, som jeg har brug for, og som vi har i vores nuværnede Excel system. - Alt jeg har kigget på indtil nu er strandet på dette.

Fra holbæk
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har haft kontakt til Conceptdata og de kan ikke levere det, jeg har brug for standard - Og tilgengæld får jeg en helt masse, som jeg ikke kan bruge til noget i min virksomhed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Fandt du en løsning på din efterspørgsel? :)

Mvh

Morten

Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte.

Tag fat i John Sørensen fra DatCol, han kan hjælpe dig.

Han har lavet lagerstyring indenfor bl.a. tøjindustrien i over 20 år fra de helt store som Bestseller ned til enkelte smålagre i små butikker. Det er både koblet på store ERP systemer og som stand-a-lone system. De har til det hele.

http://www.datcol.dk/om-datcol.aspx

Rigtig god dag.

Fra holbæk
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Et forsinket tak for din tilbagemelding  -  Vil have det in mente, men har pt. lagt projektet på hylden, da vi ikke kunne komme videre ,. Har i stedet kastet energien i at få lanceret en webshop til firmaet, så der er pt. ikke energi og tid til andre store projekter, men behovet er stadigvæk aktuelt med lagerstyringen, så jeg er nødt til at vende tilbage til dig igen på et tidspunkt. Ick!

Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Hvis du stadig har behov for et lagerstyringssystem kan jeg komme forbid en dag så kan vi hurtigt gennemgå mulighederne?

Det skal ikke koste andet end en kop kaffe :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)