Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af isbutik, hvordan er det med næringsbrev osv.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vil gerne åbne en lille isbutik, det er kun salg og ikke produktion. Som jeg har forstået  skal man først  bestået næringsprøven,ikke? og så kommer registrering i næringsbasen. Næringsbrev er tilknyttet med mig ikke me stedet, ikke? Jeg mener, jeg har ikke besluttet mig endnu om hvilken lokal jeg vil, men jeg kan godt begynde med at bestå prøven? Og hvad med registrering af virksomhed, hvornår skal jeg det?

Har tjekket w.virk.dk.........nå man tror at man har forstået, kommer tvivlerne..................tak

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

???

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna63:
???

Hej Anna,

Din overskrift var "førstehjælp" det tiltrækker ikke mange med viden indenfor næringsbrev og isbutikker, det er sikkert medvirkende til at du ikke får respons på dit indlæg. Så jeg har tilladt mig at rette den.

Læs evt. http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx så er du klædt godt på til den videre debat.

Vær også opmærksom på Aminos holdning til at "bumpe" tråden som du lige har gjort med ???, indlæg der udelukkende har til formål at bringe tråden frem i køen er ikke velsete :-)

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups....jeg skal nok være mere seriøs frem over, jeg havde ikke tænkte af det kunne forstås på den måde....Tak for råd og hjælpen....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna velkommen til.

Fra Næringsbasen finder du faktisk al information du skal bruge og du bliver faktisk ført videre til Virk hvor du kan registrere en virksomhed.

Næringsbrevet er tilknyttet dig personligt og hvis du ikke har relevant uddannelse kan du tage prøven. Du skal dog være opmærksom på årligt gebyr så hvis planerne er i fremtiden kan du vente.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip, jeg havde også kigget og kigget på de siter du taler om , og så jeg troede at jeg havde forstået rigtig, men så lavede jeg den fejl at snakke sammen med nogle bekendte som har egne butik.....kort sagt ...de gav mig de forkere info fordi de var ikke opdateret ...derfor jeg troede at jeg havde misforstået....tak for dit svar...hilsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna63:
Ups....jeg skal nok være mere seriøs frem over, jeg havde ikke tænkte af det kunne forstås på den måde....Tak for råd og hjælpen....

Hej Anna,

Helt i orden, jeg havde vist lidt travlt da jeg skrev - så jeg glemte lige det vigtigste, det kommer her:

Velkommen til Amino, sig endelig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, ...ja, jeg har mange ting jeg skal undersøge og den første er at finde ud af det lille lokale jeg har kigget i forgås er egnede til formålet.Tror du at det kunne være muligt at ta ´kontakten med Fødevarestyrelsen for en tjek( hva skal jeg afleveret hos dem, forretningsplan eller?) inden jeg binder mig med ejer.....jeg mener, det kunne være dumt hvis jeg havde underskrevet kontrakten og alligevel jeg kunne ikke bruge lokale, også fordi der er ingen mulighed for at lave om på lokale. ...det kunne været starten, og så jeg har begyndte at læse for at bestå næringsprøven d. 25 jan.......

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)