Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at forbedre vores video!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Da vi startede Billy's Billing Regnskabsprogram fik vi produceret en video - se den her: " title="Regnskabsprogram" target="_blank">Prøv gratis regnskabsprogram Billy's Billing og then flere penge

" title="Regnskabsprogram" target="_blank">

Nu er der så næsten gået et år siden denne video blev udarbejdet og vi arbejder på en ny og federe video. Vi vil derfor meget gerne have jeres råd og gode idéer til, hvordan man laver en fed video for et innovativt regnskabsprogram. Hvordan markedsfører man et produkt som et regnskabsprogram? Vi vil selvfølgelig gerne have så stor viral effekt som muligt. 

Nogle idéer fra jer mange kloge hoveder derude. 

Vi vil meget gerne have, at videoen skal indeholde følgende:

  • Fokus på letheden i vores regnskabsprogram
  • Et program til iværksættere
  • Det hele ligger online, så du kan sidde ligemeget hvor i verden
  • Du kan spare flere tusinde om året i revisor- og bogholderomkostninger
Håber der er nogle kreative hjerner derude. 
Vi vil gerne belønne den bedste idé med bogen "Den geniale iværksætter", som vi netop har fået trykt og som ligger ved siden af mig på mit skrivebord netop nu. 
På forhånd tak :)
Mvh
Toke Kruse - Kreativ Direktør Billy's Billing

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en lækker kvindelig model, til at sidde foran en lækker mac, film hende i en skrå vinkel lettere bagfra men fra siden, som tydeligt viser hele skærmen samt hendes hånd/hænder, mus og tastatur, mens hun viser hvor enkelt det er at bruge systemet. Hold videoen super super kort og præcis med god klip, ellers ryger hele fidusen. Nu kender jeg ikke jeres system, men hvis det vel og mærke er enkelt at bruge, er der intet bedre end eksemplets magt på dette + en lækker model..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt at ville gøre en præsentationsvideo for et regnskabsprogram viral! I skal ikke regne med, at det vil være mere effektivt at lave en video i et studie med skærmvideo fra programmet.

Jeg synes faktisk at jeres nuværende video fungerer godt.

I øvrigt - fedt website og fine videoer. Det ser meget lovende ud!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)