Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress skabelon

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Min hjemmeside begynder at ligne noget, den er lang fra færdig, men der går i den rigtige retning.

jeg bruger wordpress, og har hele tiden brugt den samme skabelon, som egentlig er til en blog, hvilket min hjemmeside IKKE er. nu er det begyndt at irritere mig, og jeg vil skifte skabelonen/theme ud, 

Her er min udfordring, jeg kan kun finde themes der er til blogs, som slet ikke passer til min side. nogen der har et forslag hvor jeg finder thees som er til websider, ikke blogs?

 

Roal

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er lavet til at lave blogs, så det ved jeg nu ikke.
Jeg har selv haft det samme problem, og det er ikke lykkedes mig at finde et godt tema.

Du kan tjekke fabthemes.com, jeg mener de har et par stykker som ikke er tilegnet blogs. 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek Themeforest.net. Der findes rigtig mange templates til wordpress. De koster godt nok lidt, men der er rigtig mange muligheder i dem.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med arras? Det er nu ret fedt, og ligner ikke så meget en blog... 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holdt mig også længe fra WordPress da jeg kun havde set "Blogs" med de mest intetsigende menuer i højre side med datoer og andet jeg aldrig har haft lyst til at klikke på. Fandt dog ud af at mulighederne er en del større. 

Der er dog skabeloner, der er mere rettet efter eksempelvis en standard virksomhedsside fremfor en blog. Her er lidt eksempler jeg synes er fede og ikke har det "kronologiske" look.
http://www.studiopress.com/themes 


Meget af det er dog også om tilpasning af din WordPress installation. Fra start er den sat op som en blog, men det kræver ikke ret meget kendskab at lave det om. Temaet skal dog kunne kvittere for det.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 

Tak for at i har taget jer tid til at svare.

Desværre hjalp det ikke så meget, har kigget jeres forslag igennem, uden rigtig at finde løsningen. Jeg bliver nok nødt til at nøjes med min nuværende løsning. Hvertfald ind´til det rigtige dukker op. Mne tak for forsøgene!

 

Roal

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Try use Headway,

Its easy and YOU can decide how it looks

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roal,

Hvad er det der gør din side "blogget" at se på? Er det mulighederne for at kommentere osv? Eller er det noget i opbygningen?

Alt der der lugter af blog (så som kommentarfunktionerne), kan man naturligvis slå fra i WP. Mange gange er det bare ikke nok, da der så måske efterlades et "Comments closed" eller lignende i stedet for.

Hvis man vil slette alle spor af blogfunktionerne kan dette også let gøres, men det kræver at man sletter dem i selve kildekoden. Det er ikke noget der tager lang tid/er dyrt, men det kræver selvfølgelig lige, at man ved hvor man skal lede.

Summa-summarum, du behøver ikke nødvendigvis skulle ud og købe et nyt theme for at få opfyldt dit behov, måske kan det du allerede bruger bare "renses" ;-)

Mvh
Peter 

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave dine egne med programmet Artisteer.

http://www.artisteer.com/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)