Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam mail, hvornår er det juridisk ulovligt...?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil lige understrege at de kontakter der er tale om intet har og gøre med min wepsite
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian, du ikke bare bør - men skal sende ud som Bcc, så kunderne ikke kan se hinandens mail - det andet er som der bliver skrevet amatøragtigt, men også direkte ulovligt, med mindre kunderne ved tilmeldelse til din nyhedsmail direkte har givet tilladelse til at du vidergiver deres oplysninger.

Brug et sikkert system hvor dette sker automatisk - som f.eks Mailchimp , så risikerer du ikke at glemme det når du sender ud. Det kan sagtens ske når du bruger hotmail eller anden ordinær mail.

Har selv prøvet det en enkelt gang, med en masse sure kunder til følge :(

 

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak tak budskab modtaget :)

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug også BCC feltet når du beder andre om et tilbud. Hvis man får en forespørgsel som man kan se er sendt til 20 andre, svarer man måske ikke så omhyggeligt. Jeg ved i hvert fald at nogle af vores kunder gøre mindre ud af henvendelser, som de kan se er sendt til alle deres konkurrenter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Mikkelsen:
Tak tak budskab modtaget :)

Rent og skær for nysgerrighedens skyld, er man så ikke medvirkende når man ikke skjuler maillisten i sådan en udsendelse?

Oplever selv tit, at folk glemmer at skjule det, og det irritere mig da også - men gør sjælent mere end bare at gøre dem opmærksom på det.

MailChimp er et rigtigt godt bud! Btw :)

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at sende BCC ("Blind CC"), så kan andre ikke se hvem du sender til. Det burde også være muligt på hotmail.

 

sbb

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)