Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske er jeg dum, men nu tager jeg chancen

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave en forretningsplan og få lavet en flot powerpoint præsentation, der med dig som primus motor "sælger" idéen overfor virksomhederne.

Her på Amino under "Download" kan du finde div. forretningsplaner til inspiration, og under "Freelancer" kan du f.eks. finde nogle der kan designe en flot præsentation, skrive noget indhold m.m.

Så kan du fremlægge det billigt, og før den er færdigudviklet.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Det lyder jo super. Hvis jeg f.eks. skal have Saxo til at annoncere på mit community, er det så bedst at jeg laver sådan et powerpoint og tager ud til dem fremfor at skrive det i en email? Og kan jeg det, selvom mit community ikke er færdigt endnu?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :

Hej Rune

Det lyder jo super. Hvis jeg f.eks. skal have Saxo til at annoncere på mit community, er det så bedst at jeg laver sådan et powerpoint og tager ud til dem fremfor at skrive det i en email? 



Det vil da om ikke andet vise dit engagement og seriøsitet, og evt. give dig mulighed for at gennemgå din idé grundigere, og dermed justere eller tilføje noget.

Nogle ting er osse nemmere at fordøje og forstå visuelt, mht. grafer osv.

De får nok mange emails, og det er jo så nemt bare at trykke på delete. Men det ene udelukker jo ikke det andet.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at de har tid eller lyst til at gennemgå en stor forretningsplan, men det vil være med til at fremhæve din seriøsitet, få dig til at se på projektet med friske øjne, og være en god og detaljeret backup for din Powerpoint præsentation, der gerne skal være essensen af forretningsplanen, gjort delikat for dem som den skal overbevise.

Forretningsplanen vil du derudover kunne bruge til at fremlægge for din bank eller investorer, hvis du på et tidspunkt vil søge kapital.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Tak for dit svar. Du skriver, at de nok ikke får tid, men vil jo gerne have deres opmærksomhed. Vil ikke bare skrive en email. Kan jeg f.eks. skrive og høre, om de kan afsætte 30 min til mig, hvis jeg kommer ud til dem? Tror du det er en mulighed. Når de har tid? 

Hvis de slet ikke har tid, må jeg bare sende min powerpoint, men det er så træls synes jeg. Nu er jeg ved at tage en bachelor i E-konceptudvikling, og min skole får folk fra virksomheder til at komme op og høre på os. De virksomheder de får op, har som regel et koncept, som de gerne vil have ført ud i livet, og så fortæller de os, hvad de gerne vil have, og vi giver dem en mulighed. Jeg synes, at det giver mest, hvis man kan taler direkte til de øverste i virksomheden. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os sige, der er nogen virksomheder, som vil annoncere inden mit community går live, skal jeg så forlange penge? eller lade dem annoncere gratis. Ja, spørger bare, fordi jeg er meget interesseret i det.

Ved der er meget lidt chance for det, men hvis de så potentiale i min ide, hvad gør jeg så? 

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du  har i hvert fald taget det første skridt med succes ved at stå tidligt op. Det er der i hvert fald intet dumt i.

Dernæst er du bevidst om det værst tænkelige scenario: At du mister hele din opsparing. Det fremgår også at det er den pris, du er villig til at betale for at finde ud af, om din beslutning er den rigtige.

Bedre kan det efter min mening ikke gøres.

Du er sikkert ikke så gammel som mig. Jeg er blevet 61 og har været igennem det, du nu er flere gange i mit liv. 

Du kan n å at miste mange opsparinbger i dit liv, hvis du er indrettet som mig. Men for hver gang du lærer noget nyt gennem eventuelle fiaskoer, giver det dig styrken og erfaringen til at gribe tingene an på en lidt anden måde næste gang. 

Og jeg kan forsikrer dig om, at det er prisen værd, at kunne stå op hver morgen og vide, at der er udfordringer der venter og hver aften lægge hovedet på puden velvidende, at du gjorde det bedste du kunne, for at forfølge din drøm.

Fra en, der beundrer din indstilling

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helge 

Tak for din kommentar :) 

Jeg ved, at jeg risikere at miste meget, men jeg tror på det, så jeg er parat. Modgang kan måske gøre mig stærkere. Og du lyder til at have meget erfaring. Har du nogle gode råd? 

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 48
Fra  ANGLOFILIA Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det lyder så spændende, Thomas - og jeg glæder mig til at høre, hvordan det går. Jeg har selv taget springet flere gange i mit liv, og jeg er da landet så nogenlunde på benene... :-) Men alting tager tid - laaang tid - især i en krisetid, hvor pengene ikke bare flyver op af lommerne.

Det er det, jeg kæmper lidt med. De penge, jeg bruger på sagen, skal gerne kunne holde i den meget lange indkøringsperiode. Jeg har ikke de bedste erfaringer med reklame. Det koster mange penge, og det giver alt for lidt udbytte. Mund til Mund metoden er langt bedre, men langsommelig.

Det svære er salget, som du også selv er inde på. At udvikle et godt produkt er svært nok, men det virkeligt svære kommer bagefter. Det er i hvert fald min erfaring. Jeg er lige så overbevist som du om, at jeg har et godt produkt (eller rettere flere, der går i spænd) - men det svære er at udbrede kendskabet til det. Jeg håber, at det lykkes for dig, men du lyder til at have gejsten. Det er første skridt på vejen... :-)

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg tænker, at den bedste strategi for at få kontakt med firmaerne er, at sende en mail med en del af dit præsentationsmateriale, fulgt op af et telefonopkald hvor du beder om et møde. Til mødet kan du så tage hele dit materiale med. Giv dem et par dage eller tre til at få læst din mail, og sendt videre til rette vedkommende, inden du ringer.

uldne hilsner sus k

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)