Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en god Idé?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså lidt alá det vi prøver at opnå med Menuindex.dk - bare simplere?

En simpel oversigt over caféer med adresse (herunder postnummer), telefonnummer og måske hjemmesideadresse burde ikke tager så mange programmørtimer at lave, men spørgsmålet er hvorvidt nogen ville bruge det.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt det er cool da :) men det er bare øv at der ikke er flere på siden eller hvad man siger :D haha

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes efterhånden en del hjemmesider der formidler diverse restauranter og cafeer rundt om i landet. Der kan også søges på post nr og pris leje.. 

Hvis du skal have en ærlig chance, skal du differentiere dig med noget de andre ikke har. 

Held og lykke..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

så langt har jeg ikke lige tænkt over i nu. Jeg skal finde en måde at få firmaer ind på siden. Om det så bliver via blaktater, gå rundt til butikker ved jeg ikke lige i nu. Først skridt er at hører om folk kan lide idéen. Jeg syntes bare at der mangler en side hvor man bare kan gå ind og skrive hvor man kommer fra og så kan du søge på lige det du vil og så kommer der firmaer osv op fra dit område. ;) 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er cool nok men jeg tror bare der er for mange af de hjemmeside på net i dag. jeg synes du skal prøve at finde på noget nyt i dag? Tænker over hvad du gerne vil lave og hvad måske sæt 4-6 idé sammen så kan det være at der kommer noget godt ud af det så bliver det måske et hit eller hvad man siger :d det lærer man når man er i gang med uddannelse :)

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke kun caféer og spise steder. Det er er alt fra Have til Køkken osv :) Men fedt at hører at folk enlig syntes det er fedt. Begrundelsen til idéen var at jeg syntes der mangler en meget simpel hjemmeside hvor man kan finde lige det man mangler uden at man f.eks. bliver sendt videre på en anden hjemmeside for at se åbningstider osv. :) alt i en. 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du og siger til mig Jesper at jeg ikke er på en uddanelse. Tror du jeg er 12 eller hvad ? det lyder sådan 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha Nej da :) det var må forkert sagt på den måde men altså prøve at slå nogle idé sammen og så prøve dig frem og se om nogle har lavet den idé som du tænker på :)

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

okay :) men jeg går på Handelsskolen på første 1 så jeg er igang med at lærer hvordan man starter en selvstændig virksomhed op ;) 

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Al respekt for at du gerne vil prøve kræfter med en internetservice. Men det virker ikke som om, at du er særlig kritisk overfor dit projekt og dets problemstillinger.

Det kan selvfølgelig være, at du gemmer alle guldkornene - og vi dermed ikke har fået indsigt i alle dine tanker omkring projektet. Ellers burde du vide, at du kun kan tabe kampen mod Krak.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)