Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en god Idé?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Håber at i har haft en rigtig god jul. 

Men jeg har et spørgsmål til jer. Jeg har længe gået rundt og vil gerne starte en hjemmeside op, hvor man kan finde firmaer under kategorier, f.eks. "Caféer" og så kommer der en masse café op under det postnummer du har skrevet. Det er den idé jeg har i hovedet. Jeg vil meget gerne have at i vil hjælpe mig? Findes der sådan en side? Idé til hjemmesiden? 

På forhånd tak. 

Fra Vejen
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  køreskolenPLUS Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er din hjemmeside-ide forskellig fra f.eks. krak.dk eller dgs.dk ?

køreskolenPLUS er en køreskole i Vejen. Kørekort til Bil.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lidt ligesom Krak.dk men jeg vil gerne have at det føste man skal inden man enlig rigtig kommer ind på hjemmesiden er at skrive sit postnummer. Så kan du f.eks. søge eller gå ind under kategorier og finde lige det du søger. 

Fra Vejen
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  køreskolenPLUS Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser 2 kæmpe udfordringer her.

For det første, så adskiller du dig kun fra krak.dk ved at man skal vælge sit postnummer inden man går ind på siden... korrekt?

For det næste, så bliver det EKSTREMT svært at få nok trafik ind på din side til, at den kommer til at være en del af folks bevidsthed når de skal finde en cafe etc. Med andre ord, så kræver det det ret stor markedsføringskapital. Medmindre din side bliver så god, og adskiller sig markant fra de andre sites, at den 'sælger sig selv'...Men der skal mere differenciering/nytænkning til tror jeg... desværre :-)

køreskolenPLUS er en køreskole i Vejen. Kørekort til Bil.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ok. Mange tak for hjælpen. Jeg siger heller ikke at jeg ville lave sådan en sige, jeg havde bare en idé i hovedet om det. Jeg vil nemlig gerne lave en hjemmeside folk er inde på, og jeg kan i sidste ende tjene penge på. Så jeg går rundt og tænker og hvad man kan lave. :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor et programmerning sprog kender du til ?

og hvor meget programmerning kan du ?

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så lige det. Jeg er ikke så god til det, men jeg har en masse venner det godt kan finde ud af html osv. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Søde ven.. :) Html er ikke bare nok du skal have kendskab til programmerning altså php og database. så kan det virker 100% :) eller asp.net men det er ikke lige min type . :) så jeg holder mig til php :) 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Søde ven, hold nu ;) ej jeg ved ikke hvad man skal bruge til det. Hvis jeg beslutter mig for at lave det så skal jeg da nok finde nogen der kan finde ud af sådan noget. Men syntes du om ideén? 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg kan godt se det kunne være cool at lave sådan system hvor man kan se om der er nogle som ligger tæt på en :) det kan jeg godt men så der bare en dårlige ting eller hvad man nu siger hvor vil du/i få alle de cafée fra? 

skal de tilmelde sig selv eller hvordan havde du tænkt dig?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)