Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webvirksomhed/personer til udarbejdelse af Joomla community

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået købt webhotel og domæner nu, og har skrevet mit koncept ned og lavet designs. Jeg tror bare, at opgaven bliver for stor til mig, da jeg ingen erfaring har med Joomla.

Selve sitet skal laves i Jomsocial, men ved ikke, om det også kan laves i Joomla. Det skal i hvert fald være et community med brugere.

Nu har jeg været inde på f.eks. redweb.dk, og kan se, at de kan lave joomla websites til 5000kr. Jeg havde jo oprindeligt forestillet mig, at jeg skulle have lavet mit community helt fra bunden, men det bliver alt for dyrt, derfor det skal laves i Joomla/Jomsocial. Jeg tænker også, at der må kunne spares en masse penge, da man kan købe udvidelser. F.eks. skal der ikke udvikles en webshop fra bunden, der er allerede en udvidelse, som gør det muligt for brugerne at handle sammen.

Jeg ved så ikke, om det bliver dyrere at få udviklet et community og ikke et website. Men jeg har gjort det så simpelt som muligt.

Jeg vil meget gerne høre bud fra jer om priser, og hvis I kan eller kender nogen, som kan tilbyde sin hjælp. Selvfølgelig skal I have stor erfaring med Joomla samt Jomsocial, men har fået at vide, at hvis man kan Joomla, så er det let at bruge Jomsocial.

I er velkommen til at skrive her eller sende en besked til mig

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi ,

   I am a web developper . I have a long experience working in joomla ,modules customization , PHP .

I have a master degree in software development from IT university in Copenhagen ,

Now I am self-employed in my company here in kbh .

I can handle your project using joomsocial or community builder . I need to discuss more details about your project requirements ,

Regards ,

You can write to me to :info@ronplex.com

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver ikke mange websites for 5000 kr :)

Vi hjælper dog efter behov så hvis du selv kan en del kan vi løfte resten for dig.

Derudover er vi erfarne med JomSocial og har bl.a. skrevet integrationer til flere af vores egne komponenter også - ud over at lave kundesites m.v. på Jomsocial.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)