Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvindelige iværksættere søges

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - det lyder rigtig spændende!!

Det er 1. gang jeg er herinde - vidste ikke der er et forum for kvinder - skulle faktisk til at søge kontakt med andre iværksætter kvinder herinde.

For jeg synes vi har en anden tid at gøre godt med ifht. mænd - vi står med ansvaret for børn osv.

Nu har jeg voksne børn - og NU er det mig, der skal have lov at svinge penslen - og det bliver bl.a. som iværksætter.

Jeg vil gerne høre mere om dit projekt. Mvh. Helle.

Fra Paris
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  CATAMARAN Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt Jakobsen,

 

Jeg skriver til dig, fordi jeg og min virksomhed muligvis kunne være interessante for dig i forbindelse med dit bogprojekt om kvindelige iværksættere, som jeg har set dit opslag om på Amino.

 

Jeg er på direktør for virksomheden Catamaran i Paris, en virksomhed jeg selv startede for 18 år siden. Catamaran er et firma, som hjælper danske virksomheder ind på det franske marked, hvor der eksisterer en eventuelt sprogbarriere.

Vi udfører en masse forskellige opgaver i form af eksempelvis kontakt med myndigheder, laver rykkere af dårlige betalere, oversættelser og tolkning, messeassistance, studieture og den daglige kontakt med kunder. Altså en generel praktisk hjælpende hånd til virksomheder, som ønsker at etaberere sig på det franske marked.

Det er en lille, men spændende virksomhed, der drives fra et lille kontor i det 17.arrondissement i Paris nær Montmartre.

 I Frankrig er forretningsverdenen måske mere ”macho”, end vi kender den i Danmark, så derfor er min historie måske lidt ualmindelig... Jeg er naturligvis villig til at stå frem med navn, firmanavn og billede. Se mere på www.catamaran.fr

Cordialement / M.v.h. Charlotte Eriksen

CATAMARAN

70, avenue de Clichy

75017 PARIS

FRANCE

Tél : +33 (0)1 44 90 88 90

Email : bonjour@catamaran.fr

Site web : www.catamaran.fr

Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt,

Hvis ikke det er for sent vil jeg også gerne stille mig til din rådighed for et interview.

Jeg er spritny i branchen, mere eller mindre. Jeg er under uddannelse, har min egen grafiske virksomhed og et t-shirt firma jeg kører med min bror, der netop har lavet første ordre hos en leverandør i udlandet, og som derefter går igang med online salg.
I min grafiske virksomhed laver jeg en masse benarbejde og gratis arbejde, i håbet om at det en dag betaler sig af :)

Mvh. Signe

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Jeg ved ikke om jeg kan bruges :)

Jeg statede virksomhed i 1991, fik barn nummer 2 i 1992 og barn 3 i 1993 og barn 4 i 1995 og uden barsel - 2 dage på et barn og 3 dage på et andet ... men selv om jeg er og har haft det travlt - så har jeg mange dejlige oplevelser med at være selstændig :) mvh Trine Vilsen

Fra Tønder
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Angel Blessings Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende. Er ved at starte op lige i øjeblikket... Man kan sige at mit firma er i graviditet ;o)
Jeg vil gerne lave et Personlig Udviklingscenter med øje for at skabe det liv man ønsker/drømmer om. Det inkl. Coaching, foredrag, kurser, bøger, artikler på hjemmesiden og løbende mere.

Venter lige nu på at banken vil give mig et lån så jeg kan finde lokaler i Århus og ansætte folk. Så det som jeg fortager mig er hvad der er mulighed for på SU. - Ideudvikling, planlægning, uddannelser, skrive bøger og artikler og lave små investeringer. At starte ud fra en su tvinger en til at tænke kreativt ;o) Du kan se mere om hvad jeg laver på http://sabrinajensen.dk

Fra Rønnede
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Den Mobile Sekretær Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg er da også på. Startede Firma den 1. marts i år med alt indefor kontor. Lige fra rengøring til forberedelse af møder incl forplejning. Det er super spændende det har ligesom fået mig op af sofaen, den befandt jeg mig ellers godt i som arbejdsløs, der var jo alligevel ingen job.

Så hvis du syntes er jeg på.

Hilsen berit

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt!

Jeg er en ung kvinde på 19 der er ved at starte sit eget forlag:)

Jeg vil meget gerne interviewes:)

Vh. Jennifer

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Agoy Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbriit

Godt nok er indlægget gammelt, men du er velkommen til at kontakte mig, hvis det stadig er relevant :)

Vh

Engel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Blev bogen færdig? Eller er den stadig under udarbejdelse?

Mvh

Céleste

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)