Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til drift af eksisterende projekt, gerne med PHP/MySql skills

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har en website til salg lige nu, dog er jeg blevet lidt trær af at besvare mere eller mindre useriøse beskeder. Derfor sidder jeg nu og tænker på om man kunne finde en partner til projektet, som kunne stå for den daglige drift/opdateringer mv. så vi i fællesskab kunne køre projektet videre uden at jeg som sådan skal have noget med siden og gøre i dagligdagen.

Den person jeg søger skal gerne være ung og energisk, og gerne med PHP/MySql skills, så vi også løbende kan udvikle sitet, og gerne en person der også har forståelse for SEO og online markedsførings strategier. Ved ikke om det går godt i spænd med at personen også gerne må have en smule flair for salg :)

Jeg kan ikke tilbyde nogen fast løn, men tilgengæld kan jeg tilbyde en høj provisionsbaseret aflønning.

Grunden til vi har prøvet og sælge siden og nu måske søger efter en partner i stedet er at vores normale forretningsområde efter nogle sløje år er kommet op på fuld speed igen, og vi bliver nødt til at fokuserer 100% på dette - omvendt er vores projekt for godt til blot at smide i skraldespanden - der er stort potentiale for dette site, hvis man gør det rigtigt - og det skal min evt. partner kunne hjælpe mig med - så vi i fællesskab kan skabe en god og fornuftig forretning.

Håber og høre fra en masse interesserede personer - hvis man kun matcher dele af kravene skal man endelig ikke holde sig tilbage - jeg er ude efter og finde løsninger - så lad os se om vi sammen kan nå en god fælles forståelse.

Go aften

Bendtsen 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

What site is it and what platform is it based on?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

The site has been made from scratch with unique design in PHP/MySql - if this is what you are asking for?

Here is a link to the site - because i don't want to have google find this thread on Amino i hope you and everybody else will respect the "closed" link :)

Link til siden/Link to the website

Bendtsen

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

The site has been made from scratch with unique design in PHP/MySql - if this is what you are asking for?

Here is a link to the site - because i don't want to have google find this thread on Amino i hope you and everybody else will respect the "closed" link :)

Link til siden/Link to the website

Bendtsen

Hi Bendtsen

Thankyou :)

That is exactly what I needed to know if i can help.

I am not much for these custom php sites as i feel they can be expensive/complicated/restricting, and prefer to work with wordpress so I will pass on this.

However have you thought about converting it to wordpress so that you/the potential buyer could easily change things in it?

I repect the closed link :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Phillip

No i would not like to convert it, as it has been build from the bottom and are running as we speak. But thanks anyway for asking and show your interest for my project :)

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Og vi fortsætter så på dansk :) - skriv hvis du mener dette kunne have din interesse.

Bendtsen

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad får man løn for?

Tilmelde håndværkere, eller få folk til at poste tilbud?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Som nævnt så er det en partner jeg er ude efter, og ikke blot en "ansat" - dvs. at den pågældende også skal være med til at fastlægge den fremadrettet strategi - jeg har selvfølgelig allerede lagt en, men denne kan nok finpudses og optimeres.

Det der er meningen er at jeg som sådan ikke behøver og tænke på driften i dagligdagen - dvs. den person jeg er ude efter skal gerne stå for diverse salg til håndværkere, men også udarbejde en plan for hvordan man bedst muligt for flere ind og ligge opgaver på siden - og herefter også kunne implementerer dette.

Mht. løn så skal dette jo forhandles i sidste ende, men som sagt er der ikke tale om fast løn, men derimod en god solid provision af salget, og der vil også blive stillet en ekstra bonus ordning op, så hvis siden opnår X antal kroner i omsætning/indtjening så vil der falde noget ekstra af.

Bendtsen

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PM.

Der kom lige 2 stks fordi min browser frøs og alt muligt mærkeligt :P

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Hi Phillip

No i would not like to convert it, as it has been build from the bottom and are running as we speak. But thanks anyway for asking and show your interest for my project :)

Bendtsen

Hej Bentsen,

Mange tak for dit svar :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)