Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på amino

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er det kun mig eller er der ikke på det sidste begyndt at komme en del reklame indlæg her på Amino. Indlæg som "Du kan få xxx for xxxkr kun her i december". Jeg syntes det er ved at blive en del indlæg der indeholder sådan noget istedet for iværksætter der har spørgsmål til ting. Er det mig den er galt med eller har det været sådan hele tiden?

Mvh. 
Jesper Have 

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gjort det før - jeg er ikke den eneste.

Vi gør det for at få iværksætterne til at komme videre, eller hjælpe dem med deres problem. Iværksættere kan jo ikke gøre alt på egen hånd.

Her er et eksempel:

Du vil lave en webshop. Men du kan ikke installere et godt system, og lave et logo.

En amino starter en tråd "Installation af webshops samt logodesign i december måned".

Du kigger i tråden. Du kontakter ham. Han laver din shop, samt dit logo.

Det er da også en iværksætter ting? ikke sandt.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Have:
Hej 

Er det kun mig eller er der ikke på det sidste begyndt at komme en del reklame indlæg her på Amino. Indlæg som "Du kan få xxx for xxxkr kun her i december". Jeg syntes det er ved at blive en del indlæg der indeholder sådan noget istedet for iværksætter der har spørgsmål til ting. Er det mig den er galt med eller har det været sådan hele tiden?

Mvh. 
Jesper Have 

Hej Jesper,

Det er helt sikkert tilladt at fremkomme med godt tilbud på Amino.

Der er kun få ting, Amino kræver til gengæld:

Ellers er der vist ret højt til loftet. :-)
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)