Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig en ide til en lille app

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig at starte så småt med at programmere til Android. Jeg har dog ikke lige nogle gode ideer der er simple nok til at gøre sig godt som mit første projekt.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har en ide til en lille og simpel app, som jeg kan prøve kræfter med.

Håber I har nogle interessante ideer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være en idé der skal kunne indtjene penge eller spiller det ingen rolle i første forsøg? Et godt bud hvis du ikke behøves tjene penge kunne være en lineal eventuelt med lidt finesser. Kender ikke Android systemet specielt godt og deres skærmopløsninger spredt over mobiler, men det kunne være en lettere opgave.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslaget Philip. Den skal på ingen måde kunne tjene penge, blot fungere som øvelse. Jeg tænkte bare at der måske var nogen herinde der havde nogle sjove ideer, så jeg slap for at følge de dødkedelige tutorialeksempler :-D

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har et forslag, som jeg godt kunne bruge. Men aner ikke om det er en simpel app :) Det er det måske ikke, men nu får du den alligevel :)

Jeg er golfspiller, og denne sommer har jeg flere gange været udsat for at måtte opgive at færdiggøre runden, pga det er blevet tordenvejr. Nogle gange Det jeg godt kunne tænke mig var en app, hvor man lige kunne gå ind når man stod på golfbanen, og den så via gps eller noget, lige fortalte en sandsynlighed for tordenvejr i løbet af de næste 4 timer på den lokation man nu er. Og nogle gange kan det også være svært at vurdere hvor tæt på tordenvejret reelt er, når det rumler i det fjerne, og hvor hurtigt det kommer. Så hvis den samtidig kunne advare via hyletone, at nu er det tid til at forlade golfbanen fordi tordenvejret kommer for tæt på. Men ved ikke rigtig hvor nemt det er, det kræver jo noget samarbejde med DMI formoder jeg (eller andre meterologselskaber). Ja det var bare en tanke :) Og den er nok for indviklet til et lille let projekt, men jeg ved det ikke :)

MVH
Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt lidt på denne ide.

Du kunne lave en HTML color code, ligesom denne hjemmeside http://html-color-codes.info/. Når man så trykker på en af farverne vil der poppe en lille boks ned i bundne samt hvilken kode det er :)

Held og lykke

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:
Og den er nok for indviklet til et lille let projekt, men jeg ved det ikke :)

Det er nok en smule mere kompliceret end som så. Derudover tror jeg også man skal være varsom med at lave en sådan app. Nogle folk vil stole for meget på den, og hvis den en dag ikke opdaterer korrekt eller DMI ikke har de nyeste data kan det ske at nogen kommer til skade.

Hvis du hører torden på golfbanen vil jeg anbefale dig at række dit 1-jern så højt op som du kan. Der er jo ingen der kan ramme et 1-jern Big Smile

Men tak for ideen anyway.

Hassan Aziz:
Du kunne lave en HTML color code, ligesom denne hjemmeside http://html-color-codes.info/. Når man så trykker på en af farverne vil der poppe en lille boks ned i bundne samt hvilken kode det er :)

God ide. Den tror jeg at jeg vil gå videre med. Havde selv noget i tankerne med nogle skiftende farver, men dette giver en smule mere mening :D Tak for det!

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Den kunne også godt være en lile hjælp til webdesignere, og programmører. Som tiden går kan du udvikle den til at man kan bruge CMYK.

Måske kunne du også udvikle den til at man kunne sende farve koden med et enkelt tryk til sin mail, eller en ven.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)