Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder i også efter sådan en side ? ( Ewire webshop setup )

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Problemet er det at jeg skal til at starte ny webshop og skal kunne modtage mindre beløb 100-300 kr så det  Jeg leder efter en webshop platform som fks Shoppify, magento etc.. Som har Ewire sat ind som betalings gateaway så jeg kan få sat den op uden at skulle bruge en programmør osv. Hvis der er nogle der kan hjælpe vil det være super ! Det skal også siges at jeg godtager tilbud fra programmør, der kan hjælpe med at sætte det op på fks Shoppify, magento etc for en mindre beløb.

Forsat god dag/aften

Mvh Martin

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan "nøjes" med PrestaShop, giver jeg da gerne en hånd - Prestashop er også forberedt til ewire.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet PayPal der findes gratis til de fleste webshop systemer i dag? Eller er der en speciel grund til det skal være eWire?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har også pretashop jeg synes det er enkel , dog ville jeg også vælge dankort eller paypal det ville i hvert fald give flere kunder vil jeg tro med meget stor sikkerhed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske paypal blot er for dyre??

Jeg mener, på trods af at de er gratis :-)

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil anbefale nopcommerce opensource , nem shop med mange funktioner og du kan få et ewire modul gratis ved henvendelse til mig. Jeg opsætter det også gerne for dig gratis men det er utrolig nemt at opsætte/bruge ewire.

Se mere på www.nopcommerce.com

Mvh

Tommy

www.weroshop.com 

 

 

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er nemt (for en programmør) og gratis at sætte op, du betaler en afgift på hver overførsel du modtager. I starten hvor der måske er få kunder, er dette en billig løsning. Da flere kender navnet paypal og mange allerede har en konto, kan det være nemmere at lokke dem til at betale via den løsning.

Hvis det viser sig at du har mange kunder og forskellen i betaling er stor, så kan man jo bare skifte. Men det vil sikkert koste kunder at skifte til Ewire, så jeg tror ikke Ewire giver dig højere total indtjening blot fordi de laver den enkelte overførsel 1 krone eller tre billigere.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. jeg må så give op her.

Skulle du stadig være interesseret, så har jeg gratis web design, og du skal kun betale for opsætning, plus et lille gebyr for hver gang nogen besøger din hjemmeside.

Paypal er amerikanernes svar på idioti. Hører slet ikke hjemme i hverken DK eller EU.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)