Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug/misbrug af Trustpilot?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah, kan da godt være der er noget fusk indblandet. Men kunne det ikke også bare tænkes at den ene virksomhed var rigtig god til at få anmeldelse fra kunder, og reste af jer var dårlige? Såfremt du selv gør noget for at få anmeldelser, er en eneste anmeldelse på flere år absurd lavt. 

Går du noget for at få dine kunder til at anmelde dig?

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Smartguy gør i hvertfald dette meget effektivt og aggressivt, og det ser ud til at virke ganske udemærket for dem!

Ja, lige præcis. Jeg har indtryk af, at der er mange andre end dem, der på den måde opfordrer kunderne til at afgive en anmeldelse på Trustpilot. Gør man det i den allersidste del af købsprocessen (når kunden har købt en vare), så må kunden forventes at være positivt indstillet.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo nemt lave fusk og humbuk med trustpilot anmeldelser.. Jeg ser det ske i min branche og det er røv irriterende......

Men jeg gik igang med at skrive mails til mine ordre, måske det var lidt slavearbejde, men det hjalp.. jeg fik nogle anmeldelser og jeg kunne se det virkede. 

Jeg kørte intensivt på godt 70 kunder og fik vel en 5-8 stykker.. Ikke mange, men bedre end 0.. Hvis man ikke spørger en kunde, så kan du 95% forvente at de ikke gør det automatisk..

Så måske du ikke spørger dine kunder?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svarene. Nej, jeg spørger ikke mine kunder, og jeg var ikke klar over, at man kunne lave den opsætning. Så det er næppe fusk, bare en, der er lidt kvikkere end mig Crying -

Mht. om konkurrenten gør det væsentlig bedre end os andre: Det tror jeg ikke, jeg får faktisk rigtig mange mails fra tilfredse kunder. Det hører med til historien, at de fleste, der køber vores varer er voksne kvinder (dvs. 50+) så det falder dem næppe naturligt at anmelde en butik uopfordret (jeg hører selv til den målgruppe, og jeg har aldrig gjort det).

Men det tyder på, at jeg skal finde ud af, hvordan jeg får sat det op, så jeg (også) kan få kunderne til at anmelde min service på Trustpilot. Hvis der er nogen, der kort kan beskrive, hvordan man gør, vil jeg være taknemmelig.

MVH
Kirsten

 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er sikker på at du vil modtage et opkald fra Trustpilot herefter hvor de vil vejlede og guide dig, mod betaling..

Du kan også selv, lave en skabelon som du eftersender til alle dine ordre. - Det er gratis : -)

Du betaler til trustpilot for at de gør arbejdet for dig.. MEn hvis du har tiden, så kan du nemt selv gøre det..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten.

Kirsten E:
Hvis der er nogen, der kort kan beskrive, hvordan man gør, vil jeg være taknemmelig.

Det nemmeste er at få erhvervs abb. ved trustpilot - men det koster. Så kan du sætte det op ret nemt. Der er hjælp til det fra trustpilots side. Du kan så også sætte op, at der f.eks. skal angives ordrenummer sammen med anmeldelsen. Dermed undgår du evt. "falske" anmeldelser - ihvertfald dem fra nogen der aldrig har handlet hos dig. Jeg vil gætte på det er dette din konkurent har.

Alternativt skal du jo lave noget tilpasning af dit shop system, der sender en mail til folk automatisk efter nogle dage, bla. med opfordring til at anmelde på trustpilot. Husk du må kun benytte trustpilots grafiske materiale hvis du har abb. hos dem.

/Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Trustpilot aktivt ved slutningen af hver kundeordre og  på min hjemmeside www.jensenprint.dk og kan varmt anbefale det. Der kommer rigtig mange nye kunder der siger: "Vi så dine anmeldelser på Trustpilot og vil gerne have printet hos dig"

Så solskin herfra! :-) 

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

AnneOdense:

hej igen, ja det var et ekstremt tilfælde og en meget ubehagelig kunde, desværre. Og det er jo hvad der kan ske, måske er det vilkårene....men ihvertfald ikke fair vilkår. da det jo egentlig er misvisende info.

Tilbuddet var et af dem vi satte penge til på for at tiltrække kunder i en lidt død periode, vi havde købt et fast stort parti fra starten og kunne ikke skaffe flere, heller ej en lignende vare i samme prisklasse. Det var et "once in a lifetime tilbud" :-) Vi solgte 200 stk af varen til glade og tilfredse kunder, derfor så ærgeligt med ham "der kom for sent".

Kunden havde set varen i avisen 13 dage før hvori der stod hvor længe den gik til, men havde regnet med at vi ville sælge den selvom han kom for sent, heller ej regnet med at den var udsolgt (og jo vi skriver altid ..men forbehold for udsolgte varer osv.

Jeg synes at man i stigende grad oplever ubehagelige kunder der truer og kræver det urimelige. Jeg tror desværre det er pga. krisen kradser og folk farer nemmere op. Jeg har en veninde der arbejder i en børnetøjsforretning og en anden der er i en blomsterforretning og de oplever samme problem.

Anyway, det var et sidespring i forhold til emnet :-) sorry

 

Danskerne er verdensmestre i brok og klager! Især ville jeg meget nødigt arrangere charterrejser for danskere!

Du kan ikke tage dig af et par rådne æbler. Hvis resten af dine kunder er tilfredse vil et par kværulanter ikke kunne få nogen indflydelse, men jeg er enig i at det er ubehageligt.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)