Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT kyndige partner søges til projekt med global potentiale

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, jeg ved godt der er mange der søger IT kyndige partnere, men det skal nu ikke afholde mig fra også at prøve, inden vi går ud og søger investorer...

Vores idé har alle muligheder for at blive den næste store Internet succes...

Timingen er perfekt og konceptet er unikt, skalerbart og med globalt potentiale.

E-handel er i kraftig vækst, og den traditionelle detailbutik lider en stille død som følge her af. Verden er i en alvorlig langsigtet økonomisk krise, og den private forbruger køber genbrug som aldrig før.

Vi vil kombinere genbrug og e-handel, på tværs af landegrænser, og gøre op med problematikkerne ved forskellig artet valuta.

Vi tillader os at sammenligne potentialet med de største IT succeser til dato - ikke mindst når vi kigger på timingen og markedet vi henvender os til. Et marked som er kraftigt voksende, og vil være det mange år endnu, grundet den globale økonomiske krise - et marked der formegenlig er blivende.

Det vi søger, er en IT kyndig partner, eller to, som mestre database programmering og grafisk design til fulde - ikke en ”hobby programmør”, men en professionel, seriøse og målrettet programmør.

Der skal udvikles et flot stilrent grafisk design, og programmeres en hel del database m.m.

Du indgår som partner på lige vilkår som os (vi er to), hvor vores funktion er idé og koncept udvikling, markedsføring, og generel udbredelse af konceptet, og hvor din funktion som sagt er grafik og programmering.

Der er tale om ”non profit” arbejde, men med stor mulighed for at skabe en betydelig formue på den lange bane, enten i form af løbende indtægter fra services på siden, eller i form af en ”exit”, når mængden af brugere er tilstrækkelig.

Der skal lægges meget energi i dette projekt, men for det rette team, er mulighederne enorme...

Er det dig vi søger ?

Vi har allerede gjort os rigtig mange tanker, og vil i starten af det nye år søge investorer (investor side er under opbygning), så vi kan købe os til grafik og programmering, hvis ikke vi finder interesserede og kompetente ”non profit” partnere inden.

Vi ser frem til at høre fra dig :-)

Mvh. Thomas

Passioneret iværksætter...
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige meget hvad, så ville jeg nok lede efter de investorer altid godt at være forberedt. Er jeres mål gruppe Europa/verden som helhed skal i alligevel bruge en enorm pengetank til markedsføring. 

Tilmeldt 4. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget interessant, men eftersom det hurtigt kan blive et fuldtids job tror jeg ikke det er spor holdbart for mig i længden at køre som non-profit. Der skal jo være noget til at opretholde drivkraften.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke uenig, men da vi vil starte på det danske marked, og afprøve/tilpasse konceptet på hjemmebane, er den store pengetank nok ikke nødvendig fra dag ét... Men lad os se hvad der byder sig her på Amino :-)

 

Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sund indstilling - vi har selv samme udfordring, men hvor der er vilje er der vej ;-)

Vi indeler opgaven i faser - idé udvikling og udarbejdelse af kravspecifikation, her efter programmering, og så en pause til programmøren, hvor udbredelse af kendskabet til siden, og tiltrækning af brugere udføres af os. Så kommer der rettelser/tilpasninger, hvor programmøren igen er på i en periode, osv. Så det er on/"off" i perioder for alle parter...

Passioneret iværksætter...
Tilmeldt 4. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at høre nærmere. Smid mig en PM.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det glæder mig :-)

Send venligst en mail med lidt info om dig selv, hvad du kan,  og meget gerne links til dine referencer.

Det gælder naturligvis også alle andre interesserede...

th75@live.dk

Mvh. Thomas

Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der bliver spurgt til på mail hvem jeg er...

Det kan du læse om her www.th75.dk

Og min partner har stor erfaring som projektleder i en større teknisk virksomhed, samt erfaring med salg og undervisning. Han er særdeles udadvendt og social aktiv, med stor interesse for tidens elektronik og gadgets. Han har et stort netværk i såvel indland som udland.

Rigtig god weekend til jer alle Smile

Mvh. Thomas

Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Sætiværk"

Sender du en mail...?

Mvh. Thomas

Passioneret iværksætter...
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak til jer der har reageret på mit opslag Big Smile

Vi har nu fundet den rette partner til vores projekt...

Mvh. Thomas

Passioneret iværksætter...
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)