Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidste chance for at udgå myndighederne får dit fingeraftryk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jamen lad dem da få fingeraftrykket. Jeg mener at ved hver der fødes bør der afleveres en dna profil.

Det er sket i mange år. Der er bare ingen der hvad hvad DNA profilen bliver brugt til eller skal bruges til. Politiet kan i øvrigt hive en hvilken som helst person ind fra gaden og forlange en DNA test uden reel begrundelse.

Problemet med forfalskning af pas er minimal og de få eksempler der er retfærdiggører på ingen måde at alle nu skal aflevere fingeraftryk og oven i købet betale for det! Naturligvis skal fingeraftrykket bruges til andet end at kunne kontrollere et pas. - Det siger vel sige selv?

Jeg synes det er en trist udvikling når vi i så mange tilfælde ser folk der er så ligeglade med sit privatliv og har så blind en tiltro til myndighederne.

Der er nogle her det får det hårdt når de finder ud af at myndighederne med største glæde ofrer uskyldige for at få afsluttet en hvilken som helst sag. Sagerne er utallige og og højaktuel lige nu i aviserne.

Den der lever skjult, lever godt.

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

R U N E:

Det er sket i mange år. Der er bare ingen der hvad hvad DNA profilen bliver brugt til eller skal bruges til. Politiet kan i øvrigt hive en hvilken som helst person ind fra gaden og forlange en DNA test uden reel begrundelse.

RUNE, du gør altså ikke meget for at gavne din sag. Jeg har vaklet lidt imellem om du er dum eller en troll. I mine øjne er du nu en troll, for ingen kan umuligt være så dum.

 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Stefan_S:

R U N E:

Det er sket i mange år. Der er bare ingen der hvad hvad DNA profilen bliver brugt til eller skal bruges til. Politiet kan i øvrigt hive en hvilken som helst person ind fra gaden og forlange en DNA test uden reel begrundelse.

RUNE, du gør altså ikke meget for at gavne din sag. Jeg har vaklet lidt imellem om du er dum eller en troll. I mine øjne er du nu en troll, for ingen kan umuligt være så dum.

 

Stefan, denne problemstilling er bare en af tusinder du ikke vil kunne forstå.- Lige som med så meget andet du heller ikke forstår.

Det kræver at man har mulighed for at udføre en selvstændig tankegang. - Det kan godt være svært for mange af de lidt mere naive personer.

Fra Nivå
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Stefan...... Troll.....

Og nu er RUNE begyndt at gå i ring og gentage sig selv.... Typisk Troll.....

Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Bono:

Enig med Stefan...... Troll.....

Og nu er RUNE begyndt at gå i ring og gentage sig selv.... Typisk Troll.....

Overfor visse personer er det desværre nødvendigt at gentage sig selv.

Har du noget fornuftigt at bidrage med, eller rækker din tankegang og viden kun til dumme kommentarer?

Fra Nivå
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

R U N E.:
Har du noget fornuftigt at bidrage med, eller rækker din tankegang og viden kun til dumme kommentarer?

Var den til dig selv?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

R U N E.:

Overfor visse personer er det desværre nødvendigt at gentage sig selv.

Har du noget fornuftigt at bidrage med, eller rækker din tankegang og viden kun til dumme kommentarer?

Når der er en klovn i manegen i Cirkus Café & Hygge, så er det tilladt at komme med kommentarer, for den eneste der gentager sig selv er jo klovnen aften efter aften efter aften...

Og selvom klovnen gang på gang generer publikum, så er det jo stadig publikum der får mest for pengene, da de er kommet i cirkus for at blive underholdt.

For vi ved jo godt at klovnen med den røde plasttud sidder i sin skurvogn om aftenen med bedrøvelige miner over at skulle gentage sig selv dag ud og dag ind for underholdningens skyld.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen problemer med at de får mit fingeraftryk, i sidste ende er for min egen sikkerhedsskyld.

Jeg vil endda gerne give dem mit DNA, hvis dette var muligt.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)