Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidste chance for at udgå myndighederne får dit fingeraftryk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

D

Jørgen Olsen:
Hvornår er nok nok?


Det vil først ophøre den dag folk får lært at opføre sig ordentligt!   Wink

mvh 

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal selvfølgelig alle sammen have lov til at have en holdning til hvad der foregår omkring os. Når det er sagt syntes jeg du lyder helt utroligt paranoid, R U N E. Nu er jeg godt klar over, at der kommer en sang fra de varme lande om, hvor skræmmende naiv og godtroende verden er. Men du tror vel for pokker ikke at der er offentlige ressourcer til at sidde og holde øje med hvad du laver?!? Jeg ofre gerne 20 % af mit privatliv for at få 1 % større sikkerhed.

Jeg er bange for at du ser spøgelser, for med mindre noget er ændret, så er der ikke plads i fængslerne til alle der har haft et fingeraftryk i nærheden af et gerningssted

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@NicolajJ
Jeg synes ikke 1% mere sikkerhed er 20 % af mit privatliv. Men sådan er vi så forskellige.



Det kan godt være at fingeraftryk i passet er ok, men vi på vej ud ad en skridebane, vor når vi der stille og roligt bliver indført mere overvågning, efterhånden som befolkningen har vænnet sig til det der er indført.
Ja vi lever i et retssamfund, vor vi har tillid til systemet, men kan hurtig komme i tanke om flere episoder, vor systemet har vist sin rådne side. Først er der de verserende sager om lækage fra spindoktore, endvidere er der i Helle Tornings skattesag, flere folk i skat som kiggede på den uden de havde noget behov, det samme findes i politiet, hvor betjente er blevet fyret eller har fået ændre sanktioner fordi de har søgt oplysninger uden at have en tjenestlig grund.
Så selvom der ikke er den store koruption så findes det også i vores retssamfund.
Det kan godt være man ikke har noget at skjule, men det synes jeg er et dårligt argument mod øget overvågning, for selvom man ikke laver noget kriminelt, kan der være eller komme ting man ikke er glad for kommer ud i offentligheden, eller ting der bliver taget ud af den oprindelige kontekst, så derfor synes jeg man skal passe på med bare at sige ja til mere overvågning

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Netinvestor:

Rune du har ret i at et register med fingeraftryk teoretisk kan misbruges, men tilsvarende misbrug kunne også finde sted via korrupte embedsfolk, betjente og dommere m.m.

Vi lever trods alt i en relativt velfungerende retsstat og derfor kan jeg ikke se problemet!

Det handler ikke kun om misbrug, men om udviklingen der ingen ende får.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hahaha i mit første pas fra 1974 var der skam også fingeraftryk i. Det går nok altsammen, igen. Du skulle nok hellere bekymre dig om, hvad din smartphone er i stand til.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Liisberg:
Du skulle nok hellere bekymre dig om, hvad din smartphone er i stand til.

Årrrh nej, håbede der ikke var nogen der ville skrive det, så slutter tråden aldrig Smile

Før jeg har lagt RUNE´s opkald frem Cool måske lidt sværere end IP adressen og surfmønsteret...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Peter Liisberg:
Du skulle nok hellere bekymre dig om, hvad din smartphone er i stand til.

Årrrh nej, håbede der ikke var nogen der ville skrive det, så slutter tråden aldrig Smile

Før jeg har lagt RUNE´s opkald frem Cool måske lidt sværere end IP adressen og surfmønsteret...

Kære, kære Jan. Prøv nu bare at gøre dig en lille smule umage for en gangs skyld. Læs nu hvad der bliver skrevet og behold dine ualmindelige uintelligente kommentarer for dig selv. - Selv om det nu er lidt komisk at læse hvad du kan finde på at dumheder :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

R U N E:
Kære, kære Jan. Prøv nu bare at gøre dig en lille smule umage for en gangs skyld. Læs nu hvad der bliver skrevet og behold dine ualmindelige uintelligente kommentarer for dig selv. - Selv om det nu er lidt komisk at læse hvad du kan finde på at dumheder :-)

Kære Rune

Kl. 14.41 postede jeg dette indlæg:

Rune, tag det nu ikke så tungt, "vi" leger med dig i Café & Hygge, der skal være plads til lidt skæve historier og sjove kommentarer. Du har intet at frygte - heller ikke i Danmark.

Du tager livet og BioPas alt for alvorligt...Big Smile

Køb ren argan olie her

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes nu at det er helt iorden, så kan det måske også være med til at få lidt mere styr på kriminelle. :-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen lad dem da få fingeraftrykket. Jeg mener at ved hver der fødes bør der afleveres en dna profil.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)