Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan jeg gratis fik 8 Gb ekstra hos Dropbox

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra SLET MIN KONTO
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Dropbox har været et af mine yndlingsværktøjer til deling af dokumenter med samarbejdspartnere i de sidste par år.

I dag er DropBox prisstruktur således, at du gratis får stillet 2 Gb til rådighed ved tilmeldning. Man kan så købe ekstra plads i form af 50 Gb til 9,99 USD eller 100 Gb til 19,99 USD.

Nu har 2 Gb været lige i underkanten og 50 Gb i overkanten af hvad jeg har brug for. Men Dropbox har den mulighed, at man kan få ekstra gratis plads ved at få andre til at melde sig til DropBox og installeret programmet. Hver henvisning giver 250 ekstra Mb gratis plads.

Fint tænkte jeg så må jeg få venner og bekendte til at bruge Dropbox på min henvisning. Problemet var bare, at de fleste allerede havde fået installeret Dropbox. Så der var der ikke meget at hente.

En dag modtog jeg med posten et brev fra Google med en kr. 250,- kupon til Adwords. Nu var der en mulighed her, som kan bruges. Jeg meldte mig til Adwords og oprettet en annonce og brugte teksten fra Dropbox og indsatte mit henvisningslink til DropBox i annoncen og kørte annoncen globalt. I løbet af fem dage havde der været folk nok, som havde tilmeldt sig Dropbox via min annonce, så jeg havde opnået at få 8 Gb ekstra hos Dropbox. Jeg tror, at jeg kunne havde fået dobbelt så meget i løbet af de 5 dage, hvis ikke Dropbox ikke havde en øvre grænse på 8 Gb gratis og ekstra diskplads.

Og nu med samlet 10 Gb plads har jeg den plads, som jeg har brug for på nuværende tidspunkt. Jeg kan kun opfordrer andre til at prøve dette, hvis I ønsker mere plads hos Dropbox.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, vidste faktisk slet ikke, at hver henvisning giver ekstra pladsw :-)

Fra SLET MIN KONTO
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Godt at høre, at du kunne bruge tippet.

Mvh

Thomas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas du er den største hustler... og det er fandme iorden :) Yes

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg takker for tippet. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt tænkt, og tak for tippet... det skal prøves, så jeg også lige kan få lidt mere gratis plads :D

Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart! Hvilke søgeord kørte du så på, kan man evt få lov at se din kampagne (måske i en PM)?

Fra SLET MIN KONTO
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

De søge ord som jeg benyttede i min Adwords kampagne, var følgende Free storage, sync files, backup files, Dropbox, online storage, cloud storage, online sync

Med venlig hilsen

Thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)