Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til website for trænere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er godt i gang med udviklingen af et projekt, som jeg bedst kan beskrive som et "Amino for trænere". Jeg ved at det er en dumt at beskrive et projekt ud fra et andet produkt, men for at gøre det lidt mere simpelt har jeg valgt at gøre det alligevel.

Kort sagt, så vil jeg gerne lave et mødested for trænere - på alle niveauer - hvor man kan mødes og snakke om erfaringer og dele øvelser på tværs af niveauer og sportsgrene. 

Jeg har selv været træner i 3 år og jeg synes der mangler et sted, hvor man kan samles og dele sine erfaringer da det ikke altid er nok at mødes til diverse kurser og lignende.

Derfor skal et forum/community være fundamentet for projektet og derefter har jeg idéer til udvikling af andre funktioner - deraf sammenligningen med Amino :-)

Men som overskriften antyder, så mangler jeg et rigtig godt navn. Et navn der gerne skal kunne bruges både nationalt og international. I første omgang er det kun danske trænere og evt. fra Norge og Sverige, men vil gerne have mulighed for at udvide til engelsk, hvis det viser sig at produktet kan bruges.

Indtil videre er det bedste navn jeg fundet på tracademy - en blanding af trainer og academy - og det siger jo lidt om, hvor hårdt jeg har brug for hjælp til navnet ;-)

På forhånd tusind tak og hav en rigtig god jul og et godt nytår!

De bedste hilsner
Mark Andreasen 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Coach er så brugt i dk at det kan du anvende.

Og du kunne måske stjæle lidt brandværdi fra google med plus. Eller et andet stærkt brand :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

dette her domæne er ledig coachsport.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for forslagene begge to!

Det gav mig noget inspiration til nogle nye idèer at arbejde videre med.

Hav en rigtig god dag!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)