Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tilmelde min hjemmeside til linkkataloger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lavet mig en hjemmeside, som jeg er meget glad for :-)

Findes der nogle sider hvor jeg kan tilmelde min hjemmeside.

Og er det overhovedet lovligt?

Har ladet mig fortælle at det ikke er alle sider der er lige gode i forhold til SEO osv.

Hvis det er fint nok, er der så nogen der har en oversigt over gode sider?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Selvfølgelig må du gerne tilføje din hjemmeside til diverse kataloger, problemet med disse kataloger er at Google efterhånden ikke betragter linksene fra dem som nogen som helst værdi.

Find linkkataloger her


God aften

Vh
Emil 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt tilmelde dig linkkataloger

Bare søg efter det på Google

Ja, det er lovligt... Men lad vær med at tilmelde dig for mange lyn hurtig. Bare 1-2 om dagen :-)

Og husk at variere de tekster du bruger når du tilmelder dig katalogerne

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:
Ja, det er lovligt... Men lad vær med at tilmelde dig for mange lyn hurtig. Bare 1-2 om dagen :-)

Det er rigtigt hvad Alexander siger. Måske højst 4 - 5 stks. om dagen. Hvis du begynder at tilføje mange på en dag, indeksere google det ikke.

Du kan tilmelde dig mit linkkatalog, linkdog.dk.

Ha en god dag :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.linkkataloger.dk/

Der er de fleste Danske listet.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

link kataloger kan altid bruges, men jeg synes efterhånden mange af dem kræver beskrivelse på 2-400 tegn, andre beskrivelser på 100-150 ord, så ville jeg springe dem over, og bruge min tid på artikeldatabaser istedet, selvfølgelig kun dem der ser ud til at være det værd.

og ja, det er da en smule reklame for mig selv, det ligger jeg ikke skjul på ;)
men desuden kan goon.dk også anbefales! han bruger rigtig meget tid på at forbedre sin artikeldatabase hele tiden.
både min egen og goon.dk er begge meget SEO optimerede ;) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

2-5 eller 5-10 kun et antal.. Du skal se det på den måde..

Først og fremmest giver linkkatalogerne ikke så meget igen hvad de har gjort før i tiden.. En siden som kun har eksterne links bliver rangeret ned dvs. at de link der kommer fra de sider giver næsten intet. 

Og så er det jo det hvor mange man kan tilmelde sig pr dag. Hvis du lige er startet med linkbuilding så er det ikke særlig mange du skal tilmelde dig ja. Men med tiden jo flere links du akkumulere og mere trafik der er på din side, desto flere kan du tilmelde din side pr dag. 


Fortsat god Søndag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Antallet af linkkataloger du tilmelde dig, og backlinks du får hver dag kan du ikke sætte tal på. Hvis du vil have den største effekt hos Google og andre søgemaskiner, så skal du holde tallet ved lige, og få omkring det samme antal backlinks hver dag.

Du kan ofte ikke selv bestemme, hvor mange backlinks du får - og det  er på ingen måde en katastrofe. Et link fra en hjemmeside er en hjemmeside, så om du tilmelder dig 100 om dagen, og til tider kun 60, er det ikke noget der betyder det store - på samme måde som 5 og 2 ikke har nogen stor betydning.

Men lav en plan, og følg den så meget du kan - og få en masse varierende backlinks. Links fra linkkataloger på stribe, uden at variere og få links fra andre sider, såsom artikeldatabaser, blogkommentarer, gæsteindlæg og en masse andre metoder som du kan læse mere om, i Franks lynguide til søgemaskineoptimering.

Google giver ikke linkkatalogerne lige så meget værdi som de har gjort - men lidt værdi er der dog stadig at hente ved en række af de kataloger, men prøv så meget du kan, at undgå at bruge tid på nofollow linkkataloger, og generelt ikke bruge størstedelen af din tid på kataloger.

Nøglen til SEO er at variere tingene.

.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)