Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstarter iPhone app forretning - "Tax Info" / amerikansk "Individual Taxpayer Identification Number"?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Så fik jeg svar, og de siger at App Store kontrakten er en "sales/commission" aftale i modsætning til en royalty aftale, så derfor er der ikke noget tax for salg i den amerikanske AppStore.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Felixen.

Undskyld jeg har slet du har skrevet igen. Ja de gør det på en meget smart måde. Har selv lige udfyldt en W-8BEN til andet brug i USA og det er netop en royalty aftale.

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Håber alle har haft en god jul :)

Okay Philip, jeg er med.
Det lyder som om du har erfaring med AppStore.. Må jeg spørge om du har nogle apps ude nu, og i så fald hvilke?
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal indberette moms idag, og ved ikke helt om jeg skal skrive 0 da alle mine udgifter er i udlandet.

Jeg har i alt brugt omkring 8000 i dette kvartal indtil videre - dette er en delvis betaling af min app (som ikke er helt afbetalt endnu da den stadig mangler en del udvikling) samt udvikling og lancering af min hjemmeside. Begge udviklere er fra Indien, dvs alle udgifter jeg har haft er sendt med bankoverfoerelser til Indien.

Er dette noget jeg skal notere i min momsregistrering? Eller skal denne information kun fremgaa at et aarsregnskab?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)