Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballagen må ikke brydes mærker?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Hansen:

Jeg ved godt det ikke er helt indenfor emnet, men vil det så sige at når elgiganten foreksempel sætter et "må ikke brydes"-mærke uden på et computerspil, så er det egentlig ulovligt?

Nej det er lovligt, da det ik er en nødvendighed at prøve spillet for at afgøre, om det skal købes. Var det et Tv, så måtte de ik...
Nu skrev jeg det kun, fordi jeg vidste at Stine solgte tøj og andre mode artikler. Så svaret var meget målrettet mod Stines shop...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel også noget med at mange spil har medfølgende licensnøgler?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Christoffer Hansen:

Jeg ved godt det ikke er helt indenfor emnet, men vil det så sige at når elgiganten foreksempel sætter et "må ikke brydes"-mærke uden på et computerspil, så er det egentlig ulovligt?

Nej det er lovligt, da det ik er en nødvendighed at prøve spillet for at afgøre, om det skal købes. Var det et Tv, så måtte de ik...
Nu skrev jeg det kun, fordi jeg vidste at Stine solgte tøj og andre mode artikler. Så svaret var meget målrettet mod Stines shop...

 

Og de må selvfølgelig gerne sætte dem på et TV, når der handles i en af deres fysiske butikker. Reglerne gælder ved fjernsalg, hvor man netop ikke har mulighed for at afprøve produktet i butikken inden køb.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Og de må selvfølgelig gerne sætte dem på et TV, når der handles i en af deres fysiske butikker. Reglerne gælder ved fjernsalg, hvor man netop ikke har mulighed for at afprøve produktet i butikken inden køb.

Det gik jeg ud fra var logisk, når Stine driver webshop ;D Men yes reglerne gælder kun ved fjernhandel... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)