Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook skaber fejl på din side - pas på med at indsætte det

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag fjernet alle Facebook scripts fra mine sider og shops. Grunden er at scriptet laver seriøse fejl som jager kunderne væk.

Jeg opdagede ved et tilfælde at en kunde sad og kiggede på en mystisk url som jeg ikke har set før. I url'en indgik "fb_xd_fragment" og jeg loggede ind som kunde og prøvede url'en af.

Til min store forskrækkelse ankom jeg til en side hvor alle vores tekster var forsvundet. Jeg googlede fb_xd_fragment og fandt en hel masse andre som havde oplevet det samme. Endte med at konkludere, at der ikke findes en sikker løsning, og har nu fjernet FB totalt fra mine sider indtil de kan lave noget som virker.

Alt var 100% korrekt installeret og hentet direkte på Facebooks egen sider med LIKE BUTTONs osv osv. Det virkede øjensynligt, men skabte altså seriøse fejl for nogen af brugerne.

Du skal ikke bede mig om at dokumentere dette eller forklare nærmere, det vil jeg ik. Men du kan jo undersøge det nærmere eller kigge på analytics om der har været hits på urls med fb_xd_fragment i.

Det er blot et venligt hint til alle webmastere og shopejere om at fjerne FB scripts fra deres sites, eller finde en anden løsning som forhindrer problemerne.

Send videre til dem du kender som har webshop.....

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også oplevet at den facebook plugin jeg installeret på min side, den virkede ikke helt som den skulle og jeg måtte fjerne den igen :-(

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)