Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tablet med Linux og USB

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til et projekt jeg har gang i, skal jeg bruge en tablet med følgende egenskaber:
- Wifi og 3G indbygget.
- Mulighed for tilkobling af USB-printer
- Linux + webbrower

Jeg har kigget på mange tablets, og dem der opfylder mine krav kører Windows, hvilket fordyrer prisen for meget.

Idet jeg forventer at skulle bruge i nærheden af 20 tablets, er prisen selvfølgelig også en væsentlig faktor.

Tablet'en skal bruges til at tilgå en hjemmeside. Fra denne hjemmeside skal det være muligt at udskrive en bon. Bonprinteren vil være koblet til via USB.

Det er ikke en option at tilkoble bonprinteren på andre måder.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en specifik printer du skal bruge? Kan du ikke bare vælge en bonprinter med bluetooth? Jeg har set dette setup med iPads, og endda iPhones mange steder. Nogle steder på markeder har jeg set iPhones blive brugt til at scanne credit cards og gennemføre en betaling. Og kvitteringen kan så skrives ud på en bluetooth bon printer.

mvh Carsten

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde overvejet det, men jeg synes stadig ikke den trådløse teknologi er stærk nok.

Mit system skal anvendes af personer der ikke har det mindste begreb om det tekniske, og en printer der ikke vil printe pga. problemer med bluetooth'en vil kræve support udefra.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes vist så vidt jeg ved et omformer til samsungs galaxy tab, således der kan sluttes en usb dertil. Jeg vil dog sige at bluetooth nok ville være smartere, mere brugervenligt og nemmere.

http://www.androidtabletfanatic.com/android-tablet-news/usb-adapter-for-the-samsung-galaxy-tab-10-1/

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set flere af modellerne har USB, men android er ikke anvendelig, idet det ikke er muligt at printe via en USB-printer out-of-the-box.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal præcisere hvad du mener med Linux så, Android er bygget på Linux. Så jeg troede det var tilstrækkeligt.

Jeg ville plukke de lavthængende frugter hvis jeg var dig, dvs. i stedet for at bruge laaaang tid på at lede efter det rigtige produkt, så få fat i noget der virker og kom af sted og prøv hvordan det fungerer og få nogle erfaringer. 

Den nemme er Square, jeg kender mange der bruger den. Noget i den retning må være det smarteste, og så en bluetooth bonprinter. (https://squareup.com/)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:

Jeg ville plukke de lavthængende frugter hvis jeg var dig, dvs. i stedet for at bruge laaaang tid på at lede efter det rigtige produkt, så få fat i noget der virker og kom af sted og prøv hvordan det fungerer og få nogle erfaringer. 

Den nemme er Square, jeg kender mange der bruger den. Noget i den retning må være det smarteste, og så en bluetooth bonprinter. (https://squareup.com/)


Jeg ved godt jeg ikke har uddybet nærmere hvad projektet går ud på, men det er altså ikke et kasseapperat jeg er på udkig efter.

Jeg skal bruge en tablet der via en webbrowser kan printe på en bonprinter. Bonprinteren er valgt idet størrelsen på udskrifterne er tilstrækkelige til formålet, og der derfor ikke er grund til at printe på et ark papir hver gang.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)