like pages, grupper, share, annoncer og meget mere... Jeg kan simpelthen ikke følge med.
Findes der en eller anden oversigt over eller nogle eksperters udlægning af om det overhovedet har værdi at markedsføre sig selv eller sine produkter på facebook?
Jeg kan godt forstå at virksomheder som har en slag kundekreds går social og sakber "venskaber" med kunder og måske deres venner.
Jeg kan også forstille mig en sanger eller lign få et skub via facebook.
Men jeg har svært ved at forstille mig hvad man skal satse på hvis man vil få mest muligt ud af sine facebook indsatser fanside eller gruppe eller noget helt andet..
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Facebook-sider er fantastisk til at opbygge relationer! Og hvis du får en relation til kunde, bliver denne kunde formentlig en fast kunde.
Facebook handler om at give værdi! Hvis du f.eks. på din facebook-side giver gode råd om hvordan man vedligeholder sin bilrude, vil den kunde der lige har brugt penge på at få ordet sin bilrude nok være interesseret! I at undgå en smadret rude igen...
Nu ved jeg ikke så meget om biler så ved ikke om man kan gøre noget for at undgå en smadret rude, men håber du forstår idéen! :-)