Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejdelse af hjemmeside. Web-Programmør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ude i at skulle bruge en der kan programmere en komplet hjemmeside, fra bunden.

Den vil nok skulle indeholde sådan noget som html/php, css, java, måske cms system osv. Og indholde cookies.

Søger sådan set en freelancer, der er interesseret i et komplet web-programmerings job.

Nogle der er web-programmører freelancer eller ved hvordan jeg i så tilfælde kommer i kontakt med en?

Og hvad er prisen cirka for sådan et arbejde?

Mvh.

Mads 
/Flayen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Du kan eventuelt benytte Amino Freelancer til at udbyde din opgave. 

Under alle omstændigheder ville det være rart hvis du kunne komme med en smule flere detajler, uden at du afslører alt selvfølgelig, hvis du ikke har lyst til det. F.eks. i korte træk hvad din hjemmeside skal bruges til, da det har stor indflydelse på størrelsen af projektet. 

Jeg er selv web-udvikler, så skulle du have spørgsmål er du også velkommen til at kontakte mig via privat besked herinde, eller på min mail nikolaj@excolo.dk. 

Med venlig hilsen
- Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du ramt det rigtige forum - her på amino findes masser af kreative ho'der -

JO mere du kan fortælle om hvad du har forestillet dig jo bedre respons får du!

Du er velkommen til at kontakte mig - via min icode-signatur

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj
Har nu udbudt en opgave på Amino Freelancer, som jeg vil linke når den er publiceret.
Har forklaret videre således:

Den vil nok skulle indeholde sådan noget som html/php, css, java, måske cms system osv. Og indholde cookies. Siden vil være en slags brugerbaseret hjemmeside, hvor mail eller lignende skal bruges. (Har på nogle punkter også brug for rådgivning omkring bestemte funktioner, hvad der bedst osv.) Vil skulle indeholde en lille database til opbevaring af noget fra "brugeren". Der skal blandt andet også være to selvopdaterende bjælker fra hver sin database. Ellers vil CSS være et meget flot og simpelt design, der skal udformes.

Mvh

Mads

 
 
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Flayen:

Hej Amino'er

Jeg er ude i at skulle bruge en der kan programmere en komplet hjemmeside, fra bunden.

Den vil nok skulle indeholde sådan noget som html/php, css, java, måske cms system osv. Og indholde cookies.

Søger sådan set en freelancer, der er interesseret i et komplet web-programmerings job.

Nogle der er web-programmører freelancer eller ved hvordan jeg i så tilfælde kommer i kontakt med en?

Og hvad er prisen cirka for sådan et arbejde?

Mvh.

Mads 
/Flayen 

I have this for 3500DKK --> http://www.amino.dk/forums/t/145168.aspx

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)