Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal svindel

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at være 100% sikker, tror jeg Paypal er godt garderet mod det med et stjålet kort. 

For at registrere et kreditkort hos Paypal skal man give en del oplysninger. Der trækkes så et gebyr, som refunderes ved første brug. Jeg vifl tro dette gebyr helt enkelt er for at sikre, at kreditkortet fungerer. Teoretisk set kan det vel lade sig gøre at registrere et kort og lade det belaste den omkostning og så håbe kortets ejer ikke lukker kortet eller ser trækket - men den er lidt langt ude ville jeg TRO

Hør Paypal - mon ikke de også sikrer pengene er hos dem, inden de giver dig besked om at sende, ligesom de jo heller ikke mig bekendt giver dig pengene inden de har sikkerhed for at du har sendt

vh

Jeg kan høre du ikke har oplevet PayPal når det endeligt går galt. Der er 0 sikkerhed fra PayPal's side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Jeg ville ikke sende noget. Prøv at trække tiden for afsendelse 1-2 uger.

Det er en utrolig måde at køre en forretning på! :O

Hvorfor ikke mande sig op og ringe ud til kunden? Du ringer blot i et rutine tjek, for at sikre der er ikke er sket en fejl. Det er jeg 100% sikker på at kunden sætter stor pris + hvis det er fub og fidus, vil kortejeren se positivt på din shop! Der er INGEN grund til at trække tiden, det er dårlig kundeservice og får i mange tilfælde kunderne til at smutte fra din shop. 

Ring til kunden i stedet! Det dræber ingen.. 

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede på et tidspunkt også en ret stor bestilling via nettet i forbindelse med en ombygning og der udbad leverandøren sig kontaktoplysninger på min bank rådgiver så de kunne bekræftige at beløbet var til rådighed.

Men ja ring da til kunden og tjek adressen passer sammen med navnet.

Mvh Kristian

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Hvis man er privat bruger af PayPal, skal man altid tjekke om beløbet er indgået på sin konto på www.paypal.dk - Hvis man efterfølgende opdager at betalingen er sket fra et stjålet betalingskort, er det PayPal som hæfter for beløbet. Dvs. at du som sælger altid er sikret dine penge.

Da dit spørgsmål er af erhvervsmæssigt karakter, vil jeg anbefale dig at kontakte PayPal Support på tlf.nr: 00353 1 436 9111 (8.00 og 16.30 GMT mandag til fredag) – De vil hjælpe dig med det specifikke spørgsmål.

Kan desuden oplyse, at vi meget snart også kan præsentere PayPal på DBA Smile

Med venlig hilsen

Lene Kristensen / Support DBA

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Support DBA:

Hvis man er privat bruger af PayPal, skal man altid tjekke om beløbet er indgået på sin konto på www.paypal.dk - Hvis man efterfølgende opdager at betalingen er sket fra et stjålet betalingskort, er det PayPal som hæfter for beløbet. Dvs. at du som sælger altid er sikret dine penge.

Da dit spørgsmål er af erhvervsmæssigt karakter, vil jeg anbefale dig at kontakte PayPal Support på tlf.nr: 00353 1 436 9111 (8.00 og 16.30 GMT mandag til fredag) – De vil hjælpe dig med det specifikke spørgsmål.

Sådan siger Paypal lige indtil det går galt... Så skifter tonen, og så risikerer man, at der ingen dækning er, fordi Paypal mener man har handlet uansvarligt...

Kontakter man derimod Paypal og spørger på en transaktion, så får man et standard svar retur, som er ubrugeligt... Paypal har ingen service. De har standard svar, som de sender, og så er de åbenbart ligeglad med, om standard svaret besvare det spørgsmål, som man stiller...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Support DBA:

Hvis man er privat bruger af PayPal, skal man altid tjekke om beløbet er indgået på sin konto på www.paypal.dk - Hvis man efterfølgende opdager at betalingen er sket fra et stjålet betalingskort, er det PayPal som hæfter for beløbet. Dvs. at du som sælger altid er sikret dine penge.

Da dit spørgsmål er af erhvervsmæssigt karakter, vil jeg anbefale dig at kontakte PayPal Support på tlf.nr: 00353 1 436 9111 (8.00 og 16.30 GMT mandag til fredag) – De vil hjælpe dig med det specifikke spørgsmål.

Sådan siger Paypal lige indtil det går galt... Så skifter tonen, og så risikerer man, at der ingen dækning er, fordi Paypal mener man har handlet uansvarligt...

Kontakter man derimod Paypal og spørger på en transaktion, så får man et standard svar retur, som er ubrugeligt... Paypal har ingen service. De har standard svar, som de sender, og så er de åbenbart ligeglad med, om standard svaret besvare det spørgsmål, som man stiller...

Jeg er stærkt uenig. Jeg ved ikke hvor du har skabt den forestilling henne? De gange hvor jeg har været i kontakt med PayPal, har de været dygtige og professionelle. Jeg ved ikke hvilken behandling du har fået, men det lyder ikke som noget der er sket indenfor det seneste års tid. De havde en periode for lang tid siden, hvor de hang lidt. Nu er de altså kommet på sporet igen og personligt kan jeg ikke klage over noget som helst.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Jeg er stærkt uenig. Jeg ved ikke hvor du har skabt den forestilling henne? De gange hvor jeg har været i kontakt med PayPal, har de været dygtige og professionelle. Jeg ved ikke hvilken behandling du har fået, men det lyder ikke som noget der er sket indenfor det seneste års tid. De havde en periode for lang tid siden, hvor de hang lidt. Nu er de altså kommet på sporet igen og personligt kan jeg ikke klage over noget som helst.

Det er sket i foråret 2011, så hvis du vil diffinerer det som længe siden, så er det helt okay...

Flere og flere fravælger Paypal i Tyskland pga elendig og mangelfuld service. Så det er næppe kun os, som har haft problemer med deres "kundeservice"...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Jeg havde en kunde fra Norge som fik taget sin pakke i tolden, og havde så meldt til Paypal han ikke havde modtaget pakken derfor trak de beløbet fra min paypal konto. Kunden havde bestilt maxi brev uden track and trace, og kunne derfor ikke bevise det så jeg mistede mine penge selvom det var kundens egen skyld i det han vidste åbenbart varen var ulovlig i Norge. Nogle ting er ikke ret gode paypal...

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ozso:
Nogle ting er ikke ret gode paypal...

Hvis betaling var foregået igennem PBS/NETS, så havde scenariet været præcist det samme, de trækker også bare beløbet ved enhver klage fra en kunde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Andreas:

Jeg er stærkt uenig. Jeg ved ikke hvor du har skabt den forestilling henne? De gange hvor jeg har været i kontakt med PayPal, har de været dygtige og professionelle. Jeg ved ikke hvilken behandling du har fået, men det lyder ikke som noget der er sket indenfor det seneste års tid. De havde en periode for lang tid siden, hvor de hang lidt. Nu er de altså kommet på sporet igen og personligt kan jeg ikke klage over noget som helst.

Det er sket i foråret 2011, så hvis du vil diffinerer det som længe siden, så er det helt okay...

Flere og flere fravælger Paypal i Tyskland pga elendig og mangelfuld service. Så det er næppe kun os, som har haft problemer med deres "kundeservice"...

Der er flere og flere som fravælger Paypal i tyskland.. Der er også flere og flere som vælger Paypal i USA? jeg tror næppe der er færre som bruger paypal i tyskland end som nye der begynder.. Hvis jeg tager fejl, må du gerne sende mig et link hvor jeg netop kan se dette. 
Jeg definerer ikke foråret 2011 som lang tid siden.
Side 2 ud af 3 (29 indlæg)