Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms ved køb af konsulentydelse af freelance webdesigner i Brasilien?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

som titlen siger, så skal jeg til at samarbejde med en meget dygtig webdesigner som bor i Brasilien. Og derfor skal jeg finde ud af, hvordan og hvorledes med momsen.

Efter selv at have forsøgt mig med gode gamle Google, synes jeg at finde så mange selvmodsigende informationer, at jeg næsten føler mig mere forvirret nu, end inden jeg satte mig og læste...

Håber nogen kan hjælpe mig på vej? :)

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg er ikke ekspert på området men forsøger mig alligevel. Hvis du er heldig byder Peter Revisor ind.

Din samarbejdspartner i Brasilien udarbejder vel en faktura til dig, som du så skal betale.

Såvidt jeg kan læse har man VAT/moms i Brasilien, med en procentsats lidt under vores. Om du skal betale brasiliansk moms afhænger af reglerne i den brasilianske skattelovgivning.

Måske webdesigneren kan hjælpe dig på vej -  det er meget hvis du skal finde rundt i de regler de har i Brasilien.

Hvis du spørger om hvorvidt du skal betale dansk moms (jeg læser ikke dit spørgsmål sådan) er jeg ret sikker på, at det skal du ikke. Brasilianere kan næppe opkræve dansk moms.

/Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)