Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd min webshop i sænk!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha!

Hvad skal jeg sige? :-) Virkelig pænt af dig at tage så meget tid.

Først og fremmest, mhs til indeksering af &token - så er det vel bare en nofollow på alle "Tilføj til kurv" knappe? :-)

Titler og descriptions har jeg ikke skrevet så mange af endnu - så de kommer.

Mhs til varekurv og de røde blinkende streger! Så syntes jeg selv at det ser meget godt ud, men kan godt se at når man er scrollet for langt ned, at det måske bliver lidt forvirrende. Den er skrevet på listen af ting som muligvis skal ændres, men det bliver ikke i version 1 :-) Jeg vil meget gerne se om jeg kan nå lidt af december salget, det bliver nok svært, men prøver!

Mhs til H1 og H2 tags, så er det også noget som jeg ikke lige havde tænkt på, men det bliver helt sikkert ændret.

Spildpladsen skal nok snart blive formindsket - Har en artikelforfatter i gang, og venter lige selv på jeg har en dag med skrive gejst.

Det var straks værre med alt det DC content - det er noteret det hele, og skal også have fundet en løsning på det.

Resten af dine punkter bliver også fixet asap! 

Igen mange tak!

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres gode kommentarer - jeg lukker lige ned for tilgangen til sitet igen, og tager arbejdstøjet på. Vender tilbage når næste version er klar :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Puha!

Hvad skal jeg sige? :-) Virkelig pænt af dig at tage så meget tid.

Velbekomme :)

Det tog nu faktisk ikke så lang tid, jeg har efterhånden testet en hel del Prestashops (mest for SEO) så en del af de problemstillinger jeg har beskrevet er nogle jeg er stødt på mange gange før, men jeg er glad for du kan bruge det.

Jesper Sølund:
Det var straks værre med alt det DC content - det er noteret det hele, og skal også have fundet en løsning på det.

Det er faktisk ikke så slemt. Slet den funktion med dropdown hvor man alligevel kun kan vælge 10 varer og slet sorteringen i søgningen, så er du ude over de problemer.

Jesper Sølund:
Først og fremmest, mhs til indeksering af &token - så er det vel bare en nofollow på alle "Tilføj til kurv" knappe? :-)

Knappen skal bare virke som når du er inde og se et enkelt produkt, altså så man slet ikke ser URL´en.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! Det bliver smidt videre til min programmeringsmand :-) Mange tak!

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)