Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på vores nye site (tape2.dk)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Inden for de nærmeste uger lancerer vi vores nye tape side, med et nyt navn som vi også kommer til at bruge i udlandet, håber nogen har noget god feedback, så vi kan gøre siden endnu bedre: Tape med tryk - tape2.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide de 3 fotos. De er informative og pæne uden at være prangende.

Under Kontakt mangler I CVR-nummer.

Nederst står der "Copyright 2001"! Er du HELT sikker? Det MÅ sgu'da være en smutter! Vi er næsten i 2012 nu!

:-)

Det bliver lidt korrekturlæsning...

Forsiden, overskriften: "Tape2 - Din leverandør af Logo Tape" - ret Din til din. Logo Tape, er det et navn? I hedder Tape2, så jeg tror det ikke. Der skal nok stå logo tape, og det bør principielt være i eet ord.

Forsiden, sætningen lige under overskriften: "Når din virksomhed skal have pakker med et professionelt udseende er det vigtigt at i vælger den rigtige tape med logo." - Det skal nok være "Når din virksomhed skal SENDE... - ikke have. "...i vælger..." - ret i til I (med stort i).

Næste linje: "Grunden til dette er at du både skal vælge en tape der passer til jeres behov, så den virker, men også fordi man hurtigt kan købe en dyrere tape der har egenskaber man ikke har brug for." - denne sætning ville jeg gøre lettere læsbar ved at rette den til fx "Det skyldes, at du både skal vælge en tape, der passer til jeres behov, men også hurtigt kan købe en dyr tape med egenskaber, man egentlig ikke har brug for."

Næste linje: "Her på siden har vi delt vores katalog op i tre kategorier, du kan læse om hver kategori nedenfor, og under hver kategori står mere uddybende om hver type tape." - denne sætning ville jeg ændre til "Her på siden har vi delt vores katalog op i tre kategorier. Du kan læse om hver kategori nedenfor, og under hver kategori er hver type tape uddybende beskrevet."

Næste linje: "Hvis du har Spørgsmål til vores tape..." - ret Spørgsmål til spørgsmål.

Billedet længst til venstre: "Ved normalt brug mener vi til pakkebrug, både af lette og tunge pakker." - ret det til "Ved normalt brug mener vi pakkebrug til både lette og tunge pakker."

"Du kan vælge imellem tre forskellige typer:" - du kan godt bruge mellem i stedet for imellem.

"Ved frost brug mener vi brug af tape omkring 0 grader og under" - ret frost brug til frostbrug i eet ord.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus , 

Jeg har siddet og kigget på din side og er nu klar til lidt konstruktivt feedback:

Logoet
Det fejler ikke noget, men er hellere ikke noget man bliver blev omkuld over, klassisk og det virker som det skal.

Indhold
Det er begrænset med indhold på siden, og blev lettere irriteret over at "normal, frost og andet brug" stort set var ens med undtagelser af noget tekst, men alle med det samme billed under teksten. Får fjernet det billed som er på repeat, og set det fast på forsiden, da det i mine øjne skaber et bedre billed af hvor nent det er at bestille hos netop jer. Skam noget liv siden, så vi besøgende har lyst til at kigge mere rundt om omkring.

Referencer
Hvor bliver jeres referencer af? det ville være lækkert hvis i havde lagt, nogen forskellige produkter op på siden, så man kunne se om i kan finde ud af jeres job. 

......

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

fodnoten på siden svær at læse grå tekst på sort ikke let at læse

cvr nummer på kontakt siden vigtigt

udnyt de 67 tegn som google viser det , giver flere kliks og da du derved kan lave en mere sigende titlen om siden

lav gerne en lille mini ordbog over de meste brugte ord derved forstår man siden bedre lav et interne links hver gang et af de ord næste lige som amino.dk wiki side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg først svarer tilbage nu, tusind tak for kritikken, mange af punkterne er ændret.

Dog den med grafikken der gentages, så gentages den da min formodning er at de fleste kunder kun trykker ind på en af undersiderne, fordi de kun skal bruge tape af den slags.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side. Den er nem og overskuelig!

Og produktet er egentlig også meget fedtBig Smile

Dog synes jeg godt i kunne gøre mere ud af betalingsmåder osv?

jeg sad lidt og ledte efter et dankort ikon, men kan være at man ikke kan betale med det på siden?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak.

Nej som det er lige nu så er det med betaling per faktura efter levering, men det skal nok forklares bedre. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)