Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside, op til denne søde juletid :-)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

William:

Hej Jannik.

Den ser da møg-prof ud - man får ligefrem lyst til at købe noget.

William

 

 

Det lyder dejligt.. hehe

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jannik.

Da jeg selv har haft en hjemmeside med indkøbskurv, prøvede jeg lige din for sjovs skyld og narrestreger.

Jeg lagde to varer i kurven og valgte Vis indkøbskurv. Derefter trykkede jeg på tilbage, hvorved siden kvitterede med det grå billede og "varen er nu lagt i kurven", selvom jeg altså ikke købte mere.

En gang mere tilbage, det samme skete, og så var kurven lige pludselig tom.

Det er desværre en af de fælder, mange indkøbskurve lider af. Nok noget, du bør få rettet.

Mvh. William

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

William:

Hej igen Jannik.

Da jeg selv har haft en hjemmeside med indkøbskurv, prøvede jeg lige din for sjovs skyld og narrestreger.

Jeg lagde to varer i kurven og valgte Vis indkøbskurv. Derefter trykkede jeg på tilbage, hvorved siden kvitterede med det grå billede og "varen er nu lagt i kurven", selvom jeg altså ikke købte mere.

En gang mere tilbage, det samme skete, og så var kurven lige pludselig tom.

Det er desværre en af de fælder, mange indkøbskurve lider af. Nok noget, du bør få rettet.

Mvh. William

 

Hmm, ja det er da bestemt ikke meningen, da kunden skal opleve at dert virker upåklageligt fra ende til anden, men tak for tippet

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu en super flot shop - brugervenlig og et flot design. Big Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu et tilfælde, at jeg opdagede lige denne type fejl. Mange indkøbskurve lider af den fejl, at der bliver lagt flere varer i kurven, når man trykker Refresh (eller Ctrl + R), men lige denne fejl lider din indkøbskurv ikke af.

Jeg tillader mig at gætte på, at dit Web-site udviklingsfirma har brugt den samme indkøbsvogn til din hjemmeside som til deres øvrige kunder. Derfor er de nok også interesserede i at få rettet fejlen.

Design og programmering går ofte ikke hånd-i-hånd.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

William:

Det var nu et tilfælde, at jeg opdagede lige denne type fejl. Mange indkøbskurve lider af den fejl, at der bliver lagt flere varer i kurven, når man trykker Refresh (eller Ctrl + R), men lige denne fejl lider din indkøbskurv ikke af.

Jeg tillader mig at gætte på, at dit Web-site udviklingsfirma har brugt den samme indkøbsvogn til din hjemmeside som til deres øvrige kunder. Derfor er de nok også interesserede i at få rettet fejlen.

Design og programmering går ofte ikke hånd-i-hånd.

 

Nej det har du nok ret i, men de kan da også forvente et opkald fra mig på mandag. Big Smile

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Time-Book.dk:

Det er sgu en super flot shop - brugervenlig og et flot design. Big Smile

Takker..

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Brick-lane Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er en super flot side du har fået dig :)

Nu ved jeg ikke hvad der hedder i indenfor hjemmeside sprog, men hvorfor ikke sætte et lille billede af dit logo oppe i fanen, og der hvor man skriver hjemmesiden? Det syntes jeg personligt ser bedre ud end at have ingenting :)

Held og lykke med det ellers :)

www.brick-lane.dk

En webshop med tøj fra små og upcoming desingere

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Fugl:

Syntes det er en super flot side du har fået dig :)

Nu ved jeg ikke hvad der hedder i indenfor hjemmeside sprog, men hvorfor ikke sætte et lille billede af dit logo oppe i fanen, og der hvor man skriver hjemmesiden? Det syntes jeg personligt ser bedre ud end at have ingenting :)

Held og lykke med det ellers :)

 

Hey, mener det hedder et Favicon. Det er også noteret på den meget laaaange To-Do liste..

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)