Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Misligeholdelse af kontrakt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skylder lige en update.

Sagen er nu ved min advokat. Hun har sendt dem en regning, for tabt indtjening. Så må vi se ad hvad de siger til den, eller om den skal tages videre.

Om det kan betale sig at have advokat på? tja, det må tiden vise, men JEG har ro i sindet.

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at der er 4 der abbonerer på tråden, så jeg må hellere lige opdatere jer lidt.

Firmaet er flyttet til Danmark, og jeg har derfor fået mulighed for at anlægge en småsagsprocess mod dem (det koster 500,- og køres uden advokat)

Desværre har de (surprise...) ikke lukket døren op da først stævningsmand siden politi, har forsøgt at stævne dem. Efter lang tids forsøg, kommer sagen i Statstidende nu her engang og forkyndes ad den vej.

Juristerne har allerede nu vurderet at trods deres status som udenlandsk firma, så er det at de nu bor ved Herning, nok til at sagen kan afgøres i Danmark. Og da det var hele diskussionen, og det eneste de havde at holde sig til, så ser jeg frem til at høre deres argumenter for at de er uskyldig.

Om de så har nogen penge at betale med...? det er så stadig tvivlsomt.

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at gøre din advokat opmærksom på mulighederne ved at bruge "domskonventionen" når sagen på et tidspunkt er vundet ( det vil sige at du med en dansk dom i hånden kan pudse fogeden i moldova på dem hvis de stadig har noget dernede)

 

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

David Brodin Larsen:
Husk at gøre din advokat opmærksom på mulighederne ved at bruge "domskonventionen" når sagen på et tidspunkt er vundet ( det vil sige at du med en dansk dom i hånden kan pudse fogeden i moldova på dem hvis de stadig har noget dernede)

Tak.

Det vil jeg tage med mig. 

Stævningen er i øvrigt nu forkyndt, og de har gjort indsigelser. Ikke imod at de har ødelagt mine produkter, men mod at de ikke er danske nok, og ikke hører til i DK. (så bliver det bare en udfordring for dem at forklarer at de har børn i dansk institution, som den sagsøgte henter og bringer flere gange om ugen, men vedkommende bor i Moldova...)

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev også datoen for det indledende retsmøde forkyndt, og retsmødet var i dag. 

Sagsøgte dukkede ikke op, så der er nu afsagt en udeblivelsesdom.

og jeg har vundet!

Så må jeg så have fundet ud af hvordan jeg så får mine penge hjem, for det er jo næppe nok at sende dem en mail med et kontonr. 

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

efter fristen i dommen sender du sagen i fogedretten. se www.domstol.dk for nærmere detaljer.

god fornøjelse

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. 

Desværre blev det ikke afgjort alligevel, min modpart har skrevet til retten at de ikke kunne komme igennem til mødetlf, så nu er der berammet et retsmøde i næste uge, hvor de skal møde op og jeg er med på tlf. 

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)